لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های شهری برای تدوین بودجه سال آینده

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به لزوم هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های شهری برای بودجه سال آینده، گفت: با توجه به آغاز فرایند تدوین بودجه ۱۴۰۲ لازم است آمار و اطلاعات لازم در حوزه شهری تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ در نطق خود در پنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تشکر از اجرای پروژه‌های فعال در شهر مانند پروژه رینگ چهارم، خط دو مترو و خرید اتوبوس که امید داریم با قدرت بیشتری دنبال شود، اظهار کرد: ۱۰ پروژه بزرگ از جمله بوستان مشاهیر، پردیس فرهنگ، بوستان خانواده، موزه بزرگ اصفهان و چندین پروژه فرهنگی و شهری دیگر تعریف شده است که اکنون در مرحله طراحی و برنامه‌ریزی این پروژه‌ها قدرت و قوت لازم را برای شروع عملیات اجرایی ندارد.

وی افزود: برنامه‌ریزی زمانی لازم برای برخی از این پروژه‌ها تعیین شده است، اما هنوز شرایط برای اجرای این پروژه‌ها فراهم نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به آغاز فرایند تدوین بودجه ۱۴۰۲، تصریح کرد: موضوع آمار و اطلاعات وتحلیل محلی، منطقه‌ای و شهری به صورت کامل مشخص نیست و لازم است آمار و اطلاعات برای فرایند تدوین بودجه ۱۴۰۲ تکمیل شود.

وی با اشاره به برنامه شهرداری اصفهان برای اجرای پروژه‌های بزرگ شهری در سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: لازم است که از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم و اطلاعات پروژه‌ها در شورای سیاست‌گذاری مطرح و در سطح مناطق و معاونت‌های شهرداری از اکنون نیازسنجی لازم انجام شود.

سامع با اشاره به لزوم هم‌افزایی و هماهنگی دستگاه‌های شهری برای بودجه سال آینده، گفت: به نظر می‌رسد که اگر در حوزه اشتراک آمار و اطلاعات، هماهنگی در پروژه‌های موجود و تعریف پروژه‌های آینده با اطلاع از برنامه‌های دستگاه‌های شهری انجام شود، می‌توانیم شاهد هم‌افزایی و هماهنگی بین دستگاهی باشیم، در این راستا پیشنهاد می‌شود که شهرداری دبیرخانه‌ای را در این زمینه داشته باشد.

کد خبر 604181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.