دائمی شدن طرح‌های ترافیکی دوران همه‌گیری در لندن

سازمان حمل‌ونقل لندن پس از رایزنی‌های عمومی اعلام کرد که سه طرح موقت دوچرخه‌سواری پیاده‌سازی شده در طول همه‌گیری کرونا، دائمی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری، اشکال بسیار مهم حمل‌ونقل در لندن هستند و ایجاد مسیرهای امن و در دسترس برای استفاده کاربران از ضروریات تردد در این شهر به‌شمار می‌رود.

در طول همه‌گیری کرونا، سازمان حمل‌ونقل لندن با شوراهای شهر همکاری کرد تا سهولت در پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ایمن در سراسر پایتخت را برای مردم به ارمغان بیاورد. بسیاری از طرح‌های ارائه‌شده به صورت آزمایشی پیاده‌سازی شد تا امکان جمع‌آوری داده‌های بیشتر و نظرات مردم در مورد نحوه عملکرد آن‌ها وجود داشته باشد.

حمل‌ونقل لندن اعلام کرد که داده‌های جمع‌آوری‌شده در این دوره حاکی از آن است که خطوط موقت دوچرخه و سایر اقدامات انجام گرفته در این زمینه طی همه‌گیری با افزایش بیش از ۲۵ درصدی دوچرخه‌سواری همراه بوده است بدون اینکه تأثیر منفی بر ترافیک داشته باشد و حتی کاهش چشمگیر وسایل نقلیه در خیابان‌ها را به‌دنبال داشته است. به‌همین‌دلیل اعلام کرد که این طرح‌ها دائمی خواهد شد.

طرح‌های مذکور شامل ایجاد بخش‌های جدیدی از مسیرهای دوچرخه‌سواری و خطوط اتوبوس در مرکز و داخل لندن بود که در راستای تفکیک دوچرخه‌سواران از ترافیک وسایل نقلیه موتوری معرفی شد و نقش بسزایی در افزایش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری داشته است، چراکه اهالی لندن شیوه‌های پایدار تردد را به سایر وسایل حمل‌ونقل ترجیح می‌دهند.

مقامات لندن تصمیم دارند برای حفظ این موفقیت همچنان به ایمن‌تر کردن جاده‌های خود ادامه دهند تا لندن بهتری را برای همه ایجاد کنند. دائمی شدن طرح‌های ترافیکی دوران همه‌گیری تعداد بیشتری از لندنی‌ها را قادر می‌سازد تا روش‌های حمل‌ونقل سبزتر، تمیزتر و سالم‌تر را انتخاب کنند.

سازمان حمل‌ونقل برای لندن اعلام کرد در راستای حصول اطمینان از مناسب بودن مسیرها و زیرساخت‌های مورد استفاده برای منطقه محلی، به نظارت بر طرح‌ها ادامه خواهد داد و به راه‌اندازی یک سیستم رایزنی عمومی در این زمینه اقدام کرده است که به مردم امکان ارائه نظرات خود درباره طرح‌های مذکور را می‌دهد. سازمان حمل‌ونقل لندن همچنین از طرح افزودن ۵۰۰ دوچرخه الکترونیکی به ناوگان خود خبر داد که از یک موتور الکتریکی برای کمک به دوچرخه‌سواران هنگام پدال زدن بهره می‌گیرد.

دائمی شدن طرح‌های ترافیکی دوران همه‌گیری در لندن

کد خبر 604180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.