اعضای شورای پنجم با خودشان مناظره کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به درخواست برخی اعضای دوره پنجم شورای شهر مبنی بر برگزاری مناظره با وی، گفت: افرادی که گفتند مناظره می‌کنند، می‌توانند با خودشان مناظره کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _یکشنبه بیستم شهریورماه_ پیش از شروع نودویکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص واکنش برخی اعضای شورای پنجم شهر نسبت به سخنان خود، اظهار کرد: صحبت‌های من واقعیتی بود که مطرح کردم و به طور کامل مباحث مشخص است.

وی ادامه داد: وقتی شش هزار دستگاه اتوبوس در پایان دوره چهارم به ۱۸۲۸ دستگاه می‌رسد و انبارهای مترو از قطعات یدکی خالی می‌ماند، باید گفت وضعمان خوب است یا از زیر صفر شروع کردیم؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به درخواست برخی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر مبنی بر برگزاری مناظره با وی، گفت: افرادی که گفتند مناظره می‌کنند، می‌توانند با خودشان مناظره کنند.

وی تصریح کرد: گزارش سال ۱۴۰۰ در خصوص مترو و پروژه‌ها را دوباره بررسی کردم؛ برای نمونه پروژه یادگار امام (ره) و کارگاه ایجاد آن را تعطیل کردند. دوره گذشته شورای اسلامی شهر گفتند که اهل کار نیستیم و این موضوع را در عمل نیز نشان دادند.

چمران با بیان اینکه نمی‌دانم چرا این موضع گیری‌ها وجود دارد، افزود: برای این افراد احترام قائل بودیم و محترمانه برخورد کردیم و اکنون باید تندخویی‌ها و تندگویی‌های آنها را بپذیریم.

کد خبر 604174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.