یکصد روز تا جام جهانی؛ قطر آماده میزبانی از ستارگان فوتبال

کشور قطر در فاصله یکصد روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال رنگ و بوی ورزشی به خود گرفته و آماده میزبانی از ستارگان بزرگ و هواداران است.

به گزارش ایمنا، نشریه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال الهلال و الزمالک مصر در مراسم افتتاحه ورزشگاه لوسیل، نوشت: افتتاح این ورزشگاه نشان داد که یک کار لحظه‌ای نبوده، بلکه با برنامه بلندمدت بزرگ‌ترین ورزشگاه کشور قطر افتتاح شد. برگزاری جام جهانی در این کشور یک تجربه استثنایی خواهد بود. تقابل نماینده عربستان با تیمی از کشور مصر در دیدار افتتاحیه ورزشگاه و حضور ۸۰ هزار تماشاگر نشان داد که کشور قطر برای برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان آمادگی کامل را دارد.

در ادامه آمده است: برنامه دقیق مسئولان قطری برای برگزاری جام جهانی و تکمیل این برنامه‌ها در فاصله صد روز به افتتاحیه، به هواداران فوتبال از کشورهای مختلف جهان اجازه می‌دهد تا از یک تجربه فوتبال در سرزمین قطر لذت ببرند. قطر با استفاده از زیرساخت‌های ورزشی به دنبال برجسته کردن چهره متمدن و میراث زیبایی شناختی خود در طول جام جهانی است. خیابان‌های دوحه و ساختمان‌های آن تزئین شده‌اند تا در زیباترین شکل ممکن دیده شوند. شعارها و بنرهای خوشامدگویی در نمای برج‌ها و تمام مناطق این کشور به خوبی دیده می‌شود.

الرایه نوشت: «لعیب» نماد طراحی شده جام جهانی در تمام خیابان‌ها و امکان تفریحی و ورزشی قطر حضور دارد. این یک نماد سرگرم‌کننده است که از دنیای مجازی آمده است. لعیب، شخصیت کارتونی بامزه، همه جا برای پذیرایی از هواداران فوتبال از سراسر جهان حضور خواهد داشت. لعیب که دارای ویژگی‌های شجاعت و الهام است، می‌تواند موانع زمان و مکان را بشکند و از مکانی به مکان دیگر در اطراف حرکت کند.

منبع: ایرنا
کد خبر 604164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.