آغاز عملیات کاشت گل‌های فصلی در خرم‌آباد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد از آغاز عملیات کاشت گل‌های فصلی در تمام نواحی و مناطق سه‌گانه شهرداری توسط پیمانکاران فضای سبز با نظارت مستقیم کارشناسان سازمان در راستای زیباسازی و طراوت سیمای عمومی شهر خبر داد.

احد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آماده‌سازی بستر کاشت گل و گیاهان فصلی در تمام نواحی، عملیات کاشت چمن و گل رز جلوی رستوران شهربازی کیو و کاشت چمن پارک مشاهیر توسط نیروهای واحد توسعه سازمان در حال انجام است.

وی افزود: ادامه عملیات کاشت چمن پارک مشاهیر توسط واحد توسعه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و اجرای عملیات دیواره مسیر پارک کوهستانی پاگر از دیگر برنامه‌های در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری خرم‌آباد خاطرنشان کرد: کاشت ۳۰۰۰ گل رز هلندی پایه مادری در نهالستان به منظور خود کفایی شهرداری در تولید این گل‌ها، کاشت گل در پارک اسدآبادی و پارک مشاهیر و مجوز حفر چهار چاه در چهار نقطه شهر از برنامه‌های آینده این سازمان است و اگر بودجه تأمین شود، مشکل کم‌آبی نخواهیم داشت.

بیرانوند تاکید کرد: عملیات کاشت گل‌های فصلی در تمام نواحی و مناطق سه‌گانه شهرداری توسط پیمانکاران فضای سبز با نظارت مستقیم کارشناسان سازمان در راستای زیباسازی و طراوت سیمای عمومی شهر انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، درختان و گیاهان بومی در طبیعت خرم‌آباد وجود دارد که بدون آب در کوهستان‌ها و اطراف شهر رشد می‌کند و می‌توان از آن‌ها برای تزئین فضاهای شهری استفاده کرد، زیرا به آب کمتری نیاز دارد.

کد خبر 604127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.