اعزام تیم پشتیبانی از شهرداری اهواز به مرز چذابه

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز با اشاره به اعزام خودروهای این سازمان به مرز چذابه، گفت: تیم اعزامی سازمان خدمات موتوری در حوزه نظافت و پشتیبانی در منطقه مرزی چذابه عمل می‌کند.

اسماعیل آخوندشوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه اینکه مراسم پیاده‌روی اربعین چن دسال به علت شیوع بیماری کرونا انجام نشد، با عادی شدن شرایط، پیش‌بینی استقبال زیاد شهروندان از پیاده‌روی اربعین امسال شده بود.

وی افزود: با توجه به وظایف و مأموریت‌های تعریف شده از سوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) شهرداری اهواز و سازمان خدمات موتوری اقدام به اعزام کارکنان و ماشین‌آلات به مرز چذابه جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز ایران و عراق کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ادامه داد: این سازمان برای پشتیبانی و تأمین ماشین‌آلات مورد نیاز در مرز چذابه خودروهای بالابر، مکنده، حمل زباله و بیل مکانیکی خود را به همراه رانندگان به منطقه اعزام کرده است.

وی تاکید کرد: تیم اعزامی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در امر نظافت محل و پشتیبانی ماشین‌آلات موجود با توجه به نیاز منطقه مرزی که محل عبور زائران اربعین است، به مسئولان محلی کمک می‌کند.

کد خبر 604118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.