محمد نوازی: اگر قرار بود تاج و کی‌روش برگردند پس چرا گذاشتیم بروند!

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: همیشه پیش از جام‌جهانی تصمیمات عجیب و غریبی در فوتبال‌مان گرفته می‌شود که باعث آسیب می‌شود؛ با انتخاب کی‌روش به عقب برگشتیم و اگر قرار بود او و تاج دوباره بیایند پس چرا تصمیمات گذشته گرفته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نوازی پس از توقف آلومینیوم در خانه سپاهان در چارچوب هفته ششم لیگ‌برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو تیم امروز فوتبال خوبی بازی کردند. بازی سختی را برابر سپاهان و بازیکنان نامدارش پشت‌سر گذاشتیم، مهم گل نخوردن بود. به‌هرحال یک‌امتیاز از این بازی سخت نیز ارزشمند است و تلاش بازیکنان‌مان مقابل سپاهان ستودنی بود. هدف اول ما ابتدا گل‌نخوردن و بعد از آن گل‌زدن بود و چند موقعیت نیز برای گلزنی ایجاد کردیم.

وی درباره بازی افزود: اتفاقات فوتبال لحظه‌ای است و هیچ بازی‌ای قابل پیش‌بینی نیست. شاید می‌توانستیم لحظه‌آخر نیز با یک ضربه‌ایستگاهی و شوت مطمئن، نتیجه را تغییر دهیم؛ اما در کل از نتیجه فعلی راضی هستیم.

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص حضور سیدمهدی رحمتی روی نیمکت سرمربیگری آلومینیوم و نتایج این تیم تا این‌جا خاطرنشان کرد: همه اتفاقات در فوتبال ایران به عملکرد بازیکنان بستگی دارد. پیش از آغاز فصل تغییر و تحولاتی اساسی در آلومینیوم به‌وجود آوردیم و اکنون توانستیم برابر سپاهان نتیجه خوبی بگیریم. از سوی دیگر فصل گذشته به فینال جام‌حذفی رفتیم و امسال نیز هنوز جای رشد داریم. البته باید به تیم فرصت دهیم تا به هدفمان برسیم. تا اینجای کار بد نبوده‌ایم، اما باید تلاشمان را بیشتر کنیم تا به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.

محمد نوازی در رابطه با شرایط تیم‌ملی و انتخاب کی‌روش به‌عنوان سرمربی ایران در جام‌جهانی تصریح کرد: همیشه پیش از جام‌جهانی اتفاقات عجیبی در فوتبال ما رخ می‌دهد و تصمیمات عجیب و غریب مدیریتی به فوتبال‌مان لطمه می‌زند. در حال حرکت دوباره به عقب هستیم. اگر قرار بود کی‌روش و تاج دوباره بازگردند پس چرا تصمیمات قبل را گرفتیم.

کد خبر 604107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.