آغاز بتن‌‎ریزی عرشه شرقی پروژه میدان امام حسین (ع)

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک گفت: بتن‌ریزی عرشه شرقی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) با حجمی بالغ بر یک‌هزار مترمکعب آغاز شده است.

حجت‌اله مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از انجام بتن‌ریزی در عرشه شرقی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع)، بتن‌ریزی عرشه غربی را آغاز خواهیم کرد و با پایان این عملیات و اجرای روکش آسفالت می‌توان ترافیک را به قسمت روگذر تقاطع انتقال و خاک‌برداری، زیرسازی و آسفالت زیرگذر و اجرای دیوارهای طرفین را انجام داد.

وی تصریح کرد: با برگرداندن انحراف ترافیکی به روگذرها، مسیر برای خاک‌برداری سطح زیرگذر، باز خواهد شد و با پایان این عملیات پروژه به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی، در حال حاضر پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) باید ۳۸ درصد پیشرفت داشته باشد که در عمل ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پروژه چهار درصد از برنامه زمانبندی خود جلوتر است.

وی ادامه داد: طبق برنامه زمان‌بندی تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) باید تا پایان شهریورماه سال آینده به بهره‌برداری برسد، اما مجموعه شهرداری اراک در تلاش است پیش از این تاریخ، پروژه را به مرحله بهره‌برداری برساند.

کد خبر 604074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.