گوگل مدل پرو تبلت پیکسل را تولید می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت گوگل قصد دارد مدل پرو تبلت پیکسل را تولید کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اگرچه نسخه آزمایشی QPR1 Beta 1 اندروید ۱۳ که به‌تازگی برای دستگاه‌های پیکسل منتشر شده است، تغییرات محسوسی برای کاربران نداشته است، افشاگران توانسته‌اند اطلاعاتی درباره پیکسل‌های آینده از آن به دست آورند. به‌روزرسانی اخیر گوشی‌های پیکسل نه تنها شامل اسامی دو دستگاه معرفی نشده جدید پیکسل با کدهای Felix و Lynx می‌شود، بلکه دربردارنده اطلاعاتی از قابلیت‌های اتصال تبلت پیکسل گوگل است.

همچنین، کدهای به‌روزرسانی جدید علائمی از وجود نسخه پرو تبلت پیکسل دارند. یکی از نکات مهم کشف شده درباره تبلت پیکسل، استفاده گوگل از کدهای Tangor و T6 برای نام‌گذاری داخلی آن‌ها است. به‌نظر می‌رسد در حال حاضر مدل پرو در مراحل اولیه تولید باشد.

کدهای کشف شده فعلی هیچ تفاوتی بین دو مدل را نشان نمی‌دهند، اما مطمئناً در نسخه‌های بعدی این اتفاق رخ می‌دهد. با گذشت زمان، اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های تبلت پیکسل پرو در دسترس قرار خواهد گرفت. به توجه به اطلاعات ارائه شده، تبلت پیکسل گوگل از نسل اول تراشه تنسور گوگل استفاده می‌کند. از آنجایی که گوگل قبلاً جزئیاتی از تراشه تنسور G2 را به اشتراک گذاشته است، ممکن است مدل پرو تبلت پیکسل از نسل دوم تراشه تنسور استفاده کند.

کد خبر 604064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.