نفت مسجد سلیمان یک _ پرسپولیس ۲/ کامبک با لاله هلندی

پرسپولیس در مسجد سلیمان موفق به شکست نفت MIS شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاگردان یحیی گل محمدی از ساعت ۲۰ امشب شنبه _ نوزدهم شهریور ماه _ میهمان نفت مسجد سلیمان بودند که این مسابقه در با برتری دو بر یک پرسپولیسی‌ها خاتمه یافت.

هفته ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس

ورزشگاه: شهید بهنام محمدی

تماشاگر: ۵ هزار نفر

گل‌ها: سامان نریمان جهان (دقیقه ۱۱، برای نفت مسجد سلیمان) - یورگن لوکادیا (دقیقه ۵۴- برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۶۹)

اخطار: سروش رفیعی (دقیقه ۱۵، از پرسپولیس) - حسین شنانی (دقیقه ۱۵، از نفت مسجد سلیمان) - میلاد باقری (دقیقه ۴۵، ۵۳ از نفت مسجد سلیمان) - مرتضی پورعلی‌گنجی (دقیقه ۶۵، از پرسپولیس) - محمد عمری (دقیقه ۸۶، از پرسپولیس) - حامد پاکدل (دقیقه ۳+۹۰- از پرسپولیس) - عقیل کعبی (دقیقه ۴+۹۰- از نفت مسجد سلیمان)

اخراج: میلاد باقری (دقیقه ۵۴، از نفت مسجد سلیمان)

نفت مسجد سلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان (دقیقه ۷۴- خرم‌الحسینی)، حسین شنانی، پیمان رنجبری (دقیقه ۸۶- آریا برزگر)، علیرضا دهقانی (دقیقه ۵۸- علی عبدالله‌زاده)، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی (دقیقه ۸۶- میثم نقی‌زاده)

سرمربی: رضا مهاجری

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک (دقیقه ۷۴- وحدت هنانوف)، سینا اسدبیگی سروش رفیعی (دقیقه ۷۲- محمد عمری)، سعید صادقی (دقیقه ۹۰- کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی (دقیقه ۸۸- سیامک نعمتی)، یورگن لوکادیا (دقیقه ۸۸- حامد پاکدل)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: سید رضا مهدوی

شرح بازی:

پرسپولیسی‌ها بازی را مسلط آغاز کردند. با این وجود نفتی‌ها روی والی تماشایی نریمان جهان میهمان خود را غافل‌گیر کردند تا از پرسپولیس پیش بیافتند. بعد از گل برخلاف تصور این نفتی‌ها بودند که شکل تهاجمی‌تری را از خود به نمایش گذاشتند. با گذشت دقایقی شاگردان گل محمدی از شوک گل دریافتی زودهنگام خارج شدند و جلو کشیدند. با این وجود شاگردان رضا مهاجری همچنان ضد حملات خطرناکی را پایه‌ریزی کرده تا یک قدمی گل دوم هم پیش رفتند. با این حال اتفاق خاصی نیافتاد تا سرخ‌ها بازنده راهی رختکن شوند.

نیمه دوم را پرسپولیسی‌ها بهتر آغاز کردند و لوکادیا موفق شد در تعقیب با باقری از او پنالتی بگیرد و بازی را به تساوی بکشاند. مهدوی اخطاری به میلاد باقری نشان داد تا او با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج شده و نفت را ده نفره کند. تیم مهاجری با این وجود هم عقب ننشست اما لوکادیا با فرصت‌طلبی دبل کرد و تیمش را پیش انداخت.

شرح گل‌ها:

‌۰-۱ (دقیقه ۱۱- سامان نریمان جهان ) - مهاجم نفت با ضربه سر توپ ارسالی را برای نریمان جهان کاشت و او نیز بدون تعلل، با والی تماشایی توپ را دور از دستان علیرضا بیرانوند به تور چسباند.

۱-۱ (دقیقه ۵۴- یورگن لوکادیا) - لوکادیا پنالتی را زمینی به گوشه سمت راست دروازه زد و سعید جلالی‌راد علیرغم آنکه جهت توپ را درست تشخیص داد، نتوانست مانع شود تا گل نخست سرخ‌پوشان ثبت شود.

۲-۱ (دقیقه ۶۹- یورگن لوکادیا) - مهاجم هلندی پرسپولیس توپ ارسالی اسماعیلی‌فر را درون محوطه کنترل کرد و سپس با چرخش توپ را به گوشه سمت راست دروازه نفت فرستاد که جلالی انتظارش را نداشت و کاری جز تماش از او بر نیامد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۲- سعید صادقی که از گوشه محوطه نفت فرار کرده و با گلر این تیم تک به تک شده بود، قصد داشت از این گلر نیز عبور کند اما جلالی‌راد مانع شد.

دقیقه ۲۳- شوت بازیکن نفت از پشت هجده و سمت چپ دفاع پرسپولیس، با برخورد به تیرک افقی دروازه بی راوند، راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰- نریمان جهان تک نفره ضد حمله سریعی را شکل داد و از نیمه خودی جلوتر از همه مدافعان پرسپولیس به سمت دروازه این تیم رفت اما چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نکات ویژه:

* لوکادیا در محوطه نفت تک به تک شد و توپ را از میان پاهای جلالی‌راد عبور داد ولی افشون، کمک داور این مسابقه که چند آفساید مشکوک دیگر هم گرفته بود، این گل را به خاطر آفساید مردود کرد.

* در دقیقه ۵۷ و بعد از گل تساوی لوکادیا، مهاجم نفت در حال تک به تک شدن با بیرانوند بود که توسط مدافع سرخ‌ها نقش بر زمین شد اما داور این بار اعتقادی به پنالتی نداشت. هم زمانی این اتفاق با پنالتی پرسپولیس، اعتراض شدید نفتی‌ها را به دنبال داشت و بازی برای دقایقی متوقف شد.

کد خبر 604060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.