۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
آرسنال یک مقصد رویایی‌ خواهد بود!

جوناس ویند گفت: دوست دارد در آینده برای «باشگاه مورد علاقه خود» یعنی آرسنال بازی کند، زیرا به دنبال رفتن به لیگ برتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جوناس ویند اعتراف کرده است که دوست دارد در آینده برای "باشگاه مورد علاقه خود" آرسنال بازی کند زیرا او به دنبال رفتن به لیگ برتر است.

مهاجم دانمارکی فاش کرد که انتقال به آرسنال رؤیای او خواهد بود زیرا این بازیکن ۲۳ ساله به آینده نگاه می‌کند. او لیگ برتر را «بهترین لیگ جهان» توصیف کرد و مدعی شد توپچی‌ها باشگاه مورد علاقه او هستند.

ویند در گفتگو با رسانه‌ها گفت: اگر به آینده نگاه کنیم، آرسنال یک مقصد رویایی برای من خواهد بود، زیرا همیشه باشگاه مورد علاقه من بوده است. به طور کلی، من فکر می‌کنم لیگ برتر بهترین لیگ در جهان است و بازی در آنجا هیجان انگیز خواهد بود. اما همانطور که گفتم، در حال حاضر روی این موضوع تمرکز نمی‌کنم. من اینجا در ولفسبورگ عملکرد خوبی دارم، این باشگاه برای من خوب است و بوندسلیگا یک لیگ عالی برای بازی کردن است.

اینکه آیا آرسنال به جذب ویند نگاه خواهد کرد یا نه، سوال برانگیز است. توپچی‌ها گابریل ژسوس را به عنوان مهاجم اصلی خود دارند، اگرچه او مطمئناً چیزی متفاوت از گزینه‌هایی که میکل آرتتا در حال حاضر در خط حمله برای ارائه کردن دارد و می‌تواند یک گزینه پشتیبان مناسب برای ژسوس باشد.

پس از بهبودی از مصدومیت، او باید گلزنی را از سر بگیرد تا توجه باشگاه‌های برتر اروپا را به خود جلب کند و با در پیش بودن جام جهانی، جوناس فرصت خوبی برای نمایش استعدادهایش خواهد داشت.

کد خبر 604042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.