سپاهان صفر- آلومینیوم صفر/ زردها بیگانه با برد

تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل آلومینیوم متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر، امروز _نهم شهریورماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: نزدیک به ۳ هزار نفر

گل‌: -

اخطار: آریا یوسفی (دقیقه ۸۳) از سپاهان؛ میلاد فخرالدینی (دقیقه ۶+۴۵) و مصطفی احمدی (دقیقه ۸۳) از آلومینیوم

سپاهان: پیام نیازمند، نیلسون جونیور، رناتو داسیلویرا، میلاد زکی پور (۸۰- الویس کامسوبا)، رامین رضائیان، مسعود ریگی (۸۰- محمد قربانی)، فرشاد احمدزاده (۵۶- عیسی مرادی)، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی (۵۶- آریا یوسفی)، محمد علی نژاد (۴۶- امید نورافکن) و شهریار مغانلو

سرمربی: خوزه مورایس

آلومینیوم: حسین پورحمیدی، سید مهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسینی (۷۴- میثم مجیدی)، مصطفی احمدی، امین جهان کهن (۵۲- عباس یحیی بیگی)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (۴۶- هانسل زاپاتا)، امیر نوری (۷۴- امیرمحمد هوشمند) و محمدرضا آزادی

سرمربی: مهدی رحمتی

داور: سعاد وفاپیشه

شرح بازی:

سپاهان در حالی در دیداری خانگی آلومینیوم اراک را پیش روی خود می‌دید که پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی، این بازی فرصت خوبی برای بازگشت به کورس قهرمانی بود. مطابق انتظار سپاهان بازی را هجومی آغاز کرد و آلومینیوم بازی تاخیری و بسته را در دستور کار قرار داده بود. سپاهانی‌ها که بازی را با سرعت بالا و امیدوار کننده آغاز کرده بودند در نیمه نخست چندین موقعیت خوب روی دروازه آلومینیوم خلق کردند اما در پاس‌ها یا ضربات نهایی بی کیفیت عمل کردند تا بازی خوب این تیم در نیمه نخست با گل همراه نباشد.

سپاهان که چیزی جز برد از این بازی خانگی نمی‌خواست نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد اما مانند نیمه نخست بازی بسته آلومینیوم و عدم خلاقیت و مهارت فردی بازیکنان سپاهان مانع رسیدن به گل شد. در اواسط نیمه دوم آریا یوسفی، محمد قربانی و عیسی مرادی به جای بازیکنان اصلی وارد زمین شدند اما حضور آنها هم مطابق انتظار برای سپاهان چاره ساز نبود تا در شبی که به وضوح باز هم مشخص شد سپاهان شدیداً از کمبود مهره رنج می‌برد چهارمین بازی بدون برد متوالی برای سپاهان ثبت شود.

سپاهان با این تساوی در حالی که شش هفته از رقابت‌ها گذشته است ۹ امتیازی شد و به احتمال زیاد باز هم در جدول سقوط خواهد کرد. بدون شک این عملکرد از تیمی که از نظر هزینه تیم سوم لیگ است دور از انتظار و ضعیف است و کادر فنی سپاهان و حتی مدیران این تیم باید در مقابل هزینه‌ای که ثمری برای هواداران سپاهان نداشته است پاسخگو باشند.

دقایق حساس:

دقیقه هفت- توپ در میانه زمین آلومینیوم به احمدزاده رسید و او با یک پاس در عمق مغانلو را در موقعیت گلزنی قرار داد اما او در حالی که فشار مدافع حریف را هم داشت ضربه نهایی را دقیق نزد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰- ارسال حسینی از سمت راست در تیر دوم در موقعیتی خوب به رضاییان رسید اما ضربه سر آرام رضاییان در دستان پورحمیدی جای گرفت.

دقیقه ۳۱- یاسین سلمانی از سمت چپ محوطه جریمه آلومینیوم با دریبل مدافع مستقیم خود صاحب موقعیت خوبی شد اما پاس کات بک او توسط مدافعان دور شد.

دقیقه ۵۶- یوسفی در محوطه جریمه آلومینیوم پا به توپ شد اما ضربه او در شلوغی محوطه جریمه با برخورد به مدافعان آلومینیوم راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه ۷۳- کرنر ارسالی رضاییان و ضربه سر مغانلو که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۱- روی یک ضد حمله موقعیت بسیار خوبی نصیب آزادی شد اما ضربه این بازیکن با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

این چهارمین بازی بدون برد برای سپاهان بود و از سکوهای نقش جهان صدای نارضایتی نسبت به این عملکرد با شعارهایی مثل «بازیکن دلالی نمی خواهیم» بلند سر داده شد.

بهترین بازیکن:

وحید محمدزاده مدافع آلومینیوم بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 604038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.