استقلال ۳ _ نساجی یک/ بازگشت ساپینتو به جمع مدعیان

استقلال و نساجی در هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند و استقلال با نتیجه سه بر یک نساجی را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال و نساجی امروز شنبه _نوزدهم شهریورماه_ در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و استقلال پیروز این دیدار شد.

دیدار تیم‌های استقلال و نساجی

داوران: یاسر همرنگ، کمک‌ها: محمد عطایی و علی اکبر نوری، داور چهارم: سعید رحیمی مقدم

ناظر: رضا سخندان

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، روزبه چشمی، مهدی قایدی، محمد محبی و پیمان بابایی.

سرمربی: ساپینتو

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی - سیدعلیرضا ابراهیمی - امیرمهدی جانملکی - سعید بیگی - صابر حردانی - اکبر صادقی - ایوب کلانتری - مهرداد عبدی - علی شجاعی - رضا جعفری - کریم اسلامی.

سرمربی: حمید مطهری

کارت زرد:

استقلال: پیمان بابایی، روزبه چشمی

نساجی: سعید بیگی، جانملکی

کارت قرمز:

‌نساجی: جانملکی

گل‌ها:

استقلال: پیمان بابایی، یامگا، محبی

نساجی: کلانتری

شرح بازی: مطهری برای نخستین بار به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار می‌گیرد. در همین ابتدای بازی بازیکن نساجی و استقلال در محوطه نساجی باهم برخوردی داشتند که داور خطای تمارض بابایی را گرفت و یک کارت به این بازیکن نشان داد در ادامه به دلیل اعتراض شدید ساپینتو این مربی هم کارت زرد دریافت کرد. استقلالی‌ها خیلی زود در دقیقه ۴ روی اشتباه مدافع نساجی توسط بابایی به گل رسیدند. هوادارن خانم نساجی هم در آزادی حضور دارند. ۳۰ دقیقه از بازی گذشته و نتیجه همچنان یک بر صفر به سود استقلال است. بعد از گل آبی‌ها دیگر شاهد صحنه‌ای خطر ناک روی دروازه‌ها نیستیم. دقیقه ۴۳ بازیکن نساجی مسیر توپ را با دست خود تغییر داد که داور پنالتی اعلام کرد و یامگا این توپ را درون دروازه حقیقی جای داد. پیمان بابایی به علت مصدومیت به بیرون از زمین برده شد، حمید مطهری هم کارت زرد دریافت کرد. در نهایت نیمه دوم به نتیجه دو بر صفر به نفع استقلال تمام شد.

نیمه دوم: جانملکی مانع از حمله محبی شد که داور کارت زرد دوم را به این بازیکن داد تا نیمه دوم با اخراج بازیکن نساجی شروع شود. استقلالی‌ها روی یک کار تیمی و ضربه تمام کننده محبی گل سوم را به ثمر رساندند. شاگردان مطهری که به دنبال کم کردن تعداد گل‌ها هستند جلو کشیدند و استقلالی‌ها صاحب ضد حمله می‌شوند. به جز سه گل استقلال هیچ صحنه حساس دیگری از جانب دو تیم شاهد نبودیم. حمید سجادی وزیر ورزش در ورزشگاه حضور دارد. نساجی روی یک پنالتی یکی از گل‌ها خورده را جبران کرد و درنهایت بازی با نتیجه سه بر یک به نفع استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۷۰: علیرضا حقیقی اجازه نداد ضربه سر سعید مهری وارد دروازه نساجی شود.

دقیقه ۹۰: یامگا روی پاس خوب میرزایی با حقیقی تک به تک شد که این دروازه بان با هوشیاری بالا توپ را دفع کرد.

شرح گل:

دقیقه ۴ (استقلال): بابایی روی قطع توپ خوب رضاوند، با جا گذاشتن حقیقی گل اول را برای استقلال به ثمر رساند.

دقیقه ۴۳ (استقلال): پنالتی برای استقلال اعلام شد، یامگا پشت توپ ایستاد و ضربه خود را به سمت مخالف پرش حقیقی زد تا استقلال دو بر صفر پیش بیفتد.

دقیقه ۴۹ (استقلال): مهدی قائدی در محوطه نساجی صاحب توپ شد و پاس در عرض این بازیکن محمد محبی را مقابل حقیقی تک به تک کرد و او با ضربه بغل پا دروازه نساجی را باز کرد.

دقیق ۷۹ (نساجی): حسینی پاسی کوتاه به عارف غلامی داد که بازیکن نساجی در بین راه توپ را از آن خود کرد و با خطای غلامی مواجه شد که داور پنالتی اعلام کرد و درنهایت ایوب کلانتری پشت توپ ایستاد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

کد خبر 604036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.