میهمان شو با شعار «زنده رزرو کنید» از سرویس جدید خود رونمایی کرد!

امروزه سایت‌های گردشگری متعددی با هدف خلق تجربه سفری خاطره‌انگیز و ایجاد شرایطی امن و راحت، امکان رزرو و اجاره ویلا، سوئیت و انواع اقامتگاه را به‌صورت آنلاین فراهم کرده‌اند.

شما با وجود این سایت‌ها و امکانات آن‌ها می‌توانید پیش از سفر، اقامتگاه‌های مختلف را براساس اطلاعات و عکس‌های ارائه شده در سایت‌ها بررسی کرده و با مقایسه آن‌ها بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنید. باوجود اینکه رزرو و اجاره اقامت گاه به‌صورت آنلاین بسیار راحت است و مزایای بیشماری دارد، باز هم برخی از افراد به این روش اطمینان ندارند و ترجیح می‌دهند اگر فرضا می‌خواهند به تهران سفر کرده و برای اقامت در آنجا سوئیت اجاره کنند، به‌صورت حضوری از چندین اقامتگاه در تهران بازدید کرده و سپس برای اجاره آن اقدام کنند. خبر خوب اینکه به‌تازگی سایتی به‌نام میهمان شو سرویسی جدید ارائه کرده است که با وجود آن تمام افراد می‌توانند با خیال راحت اقامتگاه خود را به‌صورت آنلاین انتخاب کرده و رزرو کنند. اما این سرویس چیست؟

میهمان شو با شعار «زنده رزرو کنید» از سرویس جدید خود رونمایی کرد!

با تور مجازی اقامتگاه خود را زنده رزرو کنید

«زنده رزرو کنید» شعار کمپین جدید سایت میهمان شو است. میهمان شو اولین سایت ایرانی است که به کاربرانش این امکان را می‌دهد تا پیش از رزرو اقامتگاه، فیلمی از آن را تماشا کرده و به‌صورت زنده با ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شوند. درواقع این سایت با صرفه هزینه‌ای قابل‌توجه، از هزاران اقامتگاه فعال در سراسر ایران، فیلمی باکیفیت و حرفه‌ای تهیه کرده و در اختیار کاربرانش قرار داده است. در این ویدیوها، تمامی بخش‌های اقامتگاه از زوایای مختلف مشخص است. میهمان شو با ارائه این سرویس، تجربه‌ای مشابه بازدید حضوری را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این امکان مزایای بسیاری به‌همراه دارد که در ادامه راجع‌به آن‌ها توضیح داده‌ایم.

جذاب‌ترین مزیت‌های سرویس تور مجازی

  • با سرویس تور مجازی بررسی ویژگی‌ها و کیفیت اقامتگاه‌ها بسیار راحت‌تر است

فرآیند بررسی ویژگی‌ها و امکانات اقامتگاه‌ها با وجود سرویس تور مجازی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود. به‌عنوان مثال فرض کنید که می‌خواهید برای اجاره کلبه یا ویلا در کردان به‌صورت آنلاین اقدام کنید. برای این کار تنها کافی است وارد سایت میهمان شو به آدرس www.mihmansho.com شده و «کردان» را جست‌وجو کنید. با تنظیم کردن فیلترها و تاریخ ورود و خروج و زدن گزینه جست‌وجو، تمامی اقامتگاه‌های فعال برای شما نمایش داده می‌شوند. حال تنها کافی است فیلم‌های مربوط به اقامتگاه‌ها را تماشا کنید تا با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها آشنا شوید. در این حالت دیگر لازم نیست برای اطلاع از ویژگی‌ها و امکانات یک اقامتگاه وقت و انرژی خود را صرف تماشای ده‌ها عکس مختلف و خواندن اطلاعات طولانی مربوط به آن کنید. با سرویس تور مجازی در سایت میهمان شو، بررسی کیفیت اقامتگاه‌ها به‌سادگی دیدن فیلم است.

میهمان شو با شعار «زنده رزرو کنید» از سرویس جدید خود رونمایی کرد!

  • باسرویس تور مجازی می‌توانید با خیال راحت اقامتگاه خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید

سرویس تور مجازی باعث می‌شود تا بتوانید با خیال راحت اقامتگاه خود را به‌صورت آنلاین رزرو کنید. چراکه در فیلم‌های ارائه شده توسط سایت میهمان شو، تمامی بخش‌ها و ویژگی‌های خوب و بد اقامتگاه‌ها مشخص است. در این حالت دیگر با مشکلاتی همچون عدم تطبیق عکس‌ها با واقعیت، کیفیت و کادربندی نامناسب تصاویر، عدم ذکر ویژگی‌های منفی اقامتگاه در اطلاعات و… روبه‌رو نخواهید شد. سرویس تور مجازی به شما این امکان را می‌دهد تا اقامتی رضایت‌بخش و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

  • با سرویس تور مجازی می‌توانید مقایسه و انتخاب راحت‌تری را تجربه کنید

در روش پیشین اگر به‌طور مثال قصد اجاره سوئیت در اصفهان را داشتید، پس از جست‌وجو در سایت میهمان شو با بیش از ۱۸۰ اقامتگاه فعال روبه‌رو می‌شدید. حال باید اقامتگاه‌های مختلف را براساس عکس‌ها و اطلاعات ارائه شده بررسی می‌کردید و سپس براساس آن‌ها، به مقایسه گزینه‌های مختلف با یکدیگر می‌پرداختید. این کار وقت و انرژی زیادی از شما می‌گیرد؛ چراکه عکس‌های متعدد و اطلاعات طولانی ممکن است شما را گیج و سردرگم کند. اکنون با وجود سرویس تور مجازی مقایسه گزینه‌های مختلف نیز بسیار راحت‌تر شده است. چراکه با تماشای فیلم‌های مربوط به اقامتگاه‌ها، بررسی اقامتگاه‌ها راحت‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها بهتر در ذهن شما می‌ماند.

آشنایی بیشتر با سایت میهمان شو و امکانات بی‌نظیر آن

بدون‌شک میهمان شو را می‌توان به‌عنوان بهترین، معتبرترین و جامع‌ترین سایت برای رزرو و اجاره اقامتگاه به‌صورت آنلاین معرفی کرد. چراکه امکانات جذاب این سایت تنها به سرویس تور مجازی محدود نمی‌شود و از سویی این سایت بیش از ۳۷۰۰ اقامتگاه همچون ویلا، سوئیت، آپارتمان مبله در سراسر شهرهای ایران را نیز پوشش می‌دهد. از جمله امکانات و خدمات بی‌نظیر این سایت می‌توان به مواردی همچون امکان جست‌وجوی پیشرفته با فیلترهای متنوع، امکان ثبت نظر توسط میهمان‌ها در خصوص اقامتگاه‌ها، درگاه بانکی امن و معتبر برای پرداخت هزینه اجاره، پشتیبانی میهمان در طول اقامت، گارانتی ارزان‌ترین قیمت اجاره اقامت گاه، ضمانت بازگشت وجه درصورت بروز هرگونه مشکل، اپلیکیشن اندرویدی با طراحی جذاب و راحت و… اشاره کرد.

گفتنی است سایت میهمان شو دارای تمامی مجوزهای قانونی برای فعالیت در این حوزه بوده و موفق به کسب نماد اعتماد الکترونیک شده است. ازاین‌رو اگر می‌خواهید سفری خاطره‌انگیز و اقامتی رضایت‌بخش را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم اقامتگاه خود را از طریق سایت میهمان شو رزرو کنید.

کد خبر 603946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.