درخواست شهرداری‌ها برای استفاده از سامانه‌های فاوای اصفهان

مسئول سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان فاوای شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سامانه «اصفهان من» بیش از ۱۳۰ خدمت الکترونیکی به شهروندان ارائه می‌شود، گفت: تاکنون شهرداری‌ کلان‌شهرهای مختلف درخواست استفاده از این سامانه و سامانه جامع سرمایه انسانی شهرداری را داشته‌اند که در حال مذاکره با آنها هستیم.

سیدصالح خشوعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فاوای شهرداری اصفهان قصد دارد در راستای استفاده بهینه از منابع و دارایی‌های در اختیار و همکاری با شهرداری‌های کشور، نرم افزارهای تولیدی خود را به دیگر شهرداری‌ها نیز عرضه کند.

وی با بیان اینکه سامانه‌های جامع سرمایه انسانی و میز خدمات غیرحضوری در اولویت عرضه قرار دارد، ادامه داد: در این راستا قراردادی در زمینه بازاریابی، استقرار، آموزش و پشتیبانی با بخش خصوصی به امضا رسیده است تا روند توسعه بازار این نرم‌افزارها را چابک‌تر و سریع‌تر کند.

مسئول سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان فاوای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از جمله مزیت‌های این سامانه‌ها، استقرار کامل آنها در شهرداری کلان‌شهر اصفهان است؛ به‌عنوان مثال سامانه جامع سرمایه انسانی شهرداری اصفهان با بیش از ۱۰ هزار کاربر، حدود دو سال است که امتحان خود را پس داده و تجربه کسب‌وکاری این سامانه از دل شهرداری یکی از بزرگترین و مهمترین کلان شهرهای کشور بیرون آمده است و یکپارچه‌سازی تمام فرایندهای حوزه سرمایه انسانی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به سامانه جامع سرمایه انسانی شهرداری اصفهان تاکید کرد: این سامانه دارای قسمت‌های اطلاعات پایه، مدیریت قوانین، مدیریت اطلاعات فردی، مدیریت اطلاعات کارکنان، اطلاعات بازنشستگان، تشکیلات و ساختار سازمانی، مدیریت احکام و ابلاغ‌های کارکنان، حقوق و دستمزد، امکانات رفاهی، جذب و استخدام، کارانه، بیمه تکمیلی، ارزشیابی، بودجه، شغل و شاغل، پرتال کارکنان، کارتابل و مدیریت سیستم است.

خشوعی تصریح کرد: سامانه میز خدمت غیرحضوری که در اصفهان به نام سامانه «اصفهان من» به نشانی my.isfahan.ir شناخته شده است نیز وضعیت مشابهی با سامانه جامع سرمایه انسانی دارد و بیش از ۱۳۰ خدمت الکترونیکی تاکنون در این سامانه به شهروندان ارائه شده است.

وی افزود: اقدامات عمرانی، مجوز برگزاری مراسم و تبلیغات، درخواست مخازن پسماند، درخواست پیمانکار ساختمانی و ثبت شکایات ساختمانی از جمله خدماتی است که در سامانه اصفهان من در اختیار شهروندان است.

مسئول سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های سازمان فاوای شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون شهرداری کلان‌شهرهای مختلف درخواست استفاده از این سامانه‌ها را داشته‌اند که در حال مذاکره با آنها هستیم، اضافه کرد: اطلاعات کامل‌تر این سامانه‌ها در درگاه رسمی سازمان فاوا به نشانی ict.isfahan.ir در قسمت آرشیو نشریات موجود است و کاتالوگ آن نیز از طریق لینک https://ict.isfahan.ir/filip/?nid=۱۱۴۶ قابل مشاهده است.

کد خبر 603913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.