تجهیز و راه‌اندازی جاروی مکانیزه در شهر چمگردان

شهردار چمگردان گفت: شهرداری در راستای ارتقای پاکیزگی و زیبایی بیش‌ازپیش شهر و تکمیل ناوگان موتوری، یک دستگاه جاروی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پوربافرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توجه به کیفیت محیط شهری و چهره زیبای شهر، خواسته تک‌تک شهروندان است، اظهار کرد: امروزه نگاه شهروندان به حوزه خدمات شهری تغییر کرده است، به گونه‌ای که نظافت و نظم در حوزه مرتبط با خدمات شهری نمودی از خدمت‌رسانی مطلوب شهرداری‌ها به‌شمار می‌آید که نقش مؤثری بر افزایش رضایت‌مندی شهروندان دارد.

وی افزود: مجموعه افراد و ماشین‌آلات به‌کارگیری شده در حوزه خدمات شهری باید از نظر ظاهری پاکیزه و پیام‌آور پاکی باشد تا علاوه بر تنظیف، سیمای بصری مناسبی برای شهر فراهم کند، از این رو شهرداری‌ها با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در تلاش هستند شهری تمیز و بدون زباله داشته باشند تا سلامتی شهروندان نیز در معرض تهدید قرار نگیرد.

شهردار چمگردان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی در شهرداری و در راستای ارتقای پاکیزگی و زیبایی بیش از پیش شهر و تکمیل ناوگان موتوری، یک دستگاه ماشین جاروی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خریداری شد.

پوربافرانی با بیان اینکه استفاده از جاروی‌های مکانیزه مقرون به صرفه است و نیاز به نیروی انسانی را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: استفاده از جاروی مکانیزه در شهر چمگردان علاوه بر افزایش کیفیت و کاهش مدت زمان پاکسازی و رفت‌وروب مساحت زیادی از معابر، موجب جلوگیری از تصادف پاکبانان در مسیرهای پرخطر و پرتردد خواهد شد.

کد خبر 603909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.