ضرورت تقویت ناوگان حمل‌ونقل شهری در زاهدان

رئیس کمیسیون عمران ‌و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: با توجه به پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی شهر در زمینه عبور و مرور شهری و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شاهد نارضایتی شهروندان هستیم، لذا تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه راشکی امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در نشست کمیسیون تلفیق "عمران و حمل‌ونقل شهری" و "حقوقی، املاک و نظارت" شورای اسلامی شهر زاهدان، اظهار کرد: تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر زاهدان امری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: علی‌رغم پیگیری‌های مکرر شورای اسلامی شهر در زمینه عبور و مرور شهری و تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، شاهد نارضایتی شهروندان در این زمینه هستیم.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شهری شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برای بهبود شرایط نیاز به اقدامات و تدابیری داریم که بتوانیم به نیازهای شهروندان پاسخ دهیم و رفاه شهروندان را تأمین کنیم.

وی تصریح کرد: پس از ارائه گزارش از اقدامات و بیان نظرات اعضای حاضر در جلسه مقرر شد تا اقداماتی از جمله ساخت و بازسازی ایستگاه‌های اتوبوس به ویژه در محلات کمتر توسعه‌یافته، تجهیز ایستگاه‌های مکانیزه در سطح شهر و ساماندهی ۵۰۰ دستگاه تاکسی برای خدمات‌دهی در سطح شهر جهت رفع مشکلات موجود انجام شود.

راشکی افزود: راه‌اندازی سه دستگاه خودروی گشت، پیگیری مناقصه ۱۸ دستگاه اتوبوس بازسازی شده جهت تحویل به پیمانکاران، استفاده از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه حمل‌ونقل و مطالعه و ارائه طرح در خصوص کاهش ترافیک معابر دانشگاه، آزادی، معلم، شهید بهشتی، بزرگمهر و میدان آزادی از مواردی است که در جلسه کمیسیون عمران حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر زاهدان مطرح شد تا به آنها رسیدگی شود.

وی گفت: مقرر شد، شهرداری زاهدان نسبت به ارسال لایحه به منظور رایگان کردن حمل‌ونقل عمومی در روز دوم مهرماه، به مناسبت آغاز سال تحصیلی اقدام کند.

کد خبر 603827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.