بهترین پست در منچستریونایتد برای اریکسن کجاست؟

کریستین اریکسن اعتراف کرده که سیستم مبتنی بر مالکیت را به سیستمی با فشار سنگین ترجیح می‌دهد، اما از بازی در هر پستی برای منچستریونایتد خوشحال است

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریستین اریکسن اعتراف کرده که سیستم مبتنی بر مالکیت را به سیستمی با فشار سنگین ترجیح می‌دهد، اما از بازی در هر نقشی در منچستریونایتد خوشحال است.

ستاره دانمارکی تا اینجای فصل، مهره مهمی در ترکیب منچستریونایتد بوده است؛ اریکسن با شروع کارش در پست ۹ کاذب و سپس در نقش هافبک دفاعی، اکنون جایگاه ثابت خود را در خط میانی تیم «اریک تن هاخ» پیدا کرده است.

در مصاحبه‌ای با وب‌سایت منچستریونایتد در مورد بهترین موقعیتش، این بازیکن ۳۰ ساله ادعا کرد: «احتمالاً یکی از آن بازیکنانی هستم که ترجیح می‌دهم توپ را در اختیار داشته باشم تا اینکه دنبال آن بدوم، بنابراین دوست دارم به توپ نزدیک شوید و سعی کنید کمی بازی را باز کنید. در عین حال در هر جایی که سرمربی مرا قرار دهد، بازی خواهم کرد و اگر او موقعیت‌هایی را در یک بازی در یک پست ببیند، ممکن است در آنجا بازی کنم؛ واقعاً فقط برای یک پست محدود نشده‌ام اما مطمئناً در آنجا احساس راحتی می‌کنم.»

اولین نقش اریکسن در لیگ برتر برای منچستریونایتد، باعث شد که او در بازی هفته اول مقابل برایتون در یک موقعیت ناآشنا به میدان برود. ناتوانی او در تأثیرگذاری بر بازی مقابل حریف، باعث شد که تن هاخ او را در نقش هافبک دفاعی مقابل برنتفورد قرار دهد، قبل از اینکه متوجه شود در بهترین موقعیت در نقشی که به عنوان "شماره هشت" در بازی مدرن توصیف می‌شود، قرار دارد.

تن هاخ با بازی در هر یک از بازی‌های منچستریونایتد در این فصل، باید زمانی را برای استراحت به اریکسن در میان برنامه‌های بی‌سابقه و شلوغ پیدا کند. او احتمالاً در لیگ برتر نقش کلیدی در خط میانی شیاطین سرخ خواهد داشت، درحالی‌که مسابقات لیگ اروپا فرصت‌های خوبی را برای او فراهم می‌کند تا کمی استراحت کند.

کد خبر 603777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.