سقف هزینه‌های بارسلونا تقریبا ۸۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است!

سقف هزینه‌های بارسلونا در لالیگا با توجه به اهرم‌های اقتصادی که باشگاه در تابستان فعال کرد، نزدیک به ۸۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سقف هزینه‌های بارسلونا در لالیگا با توجه به اهرم‌های اقتصادی که باشگاه در تابستان فعال کرد، نزدیک به ۸۰۰ میلیون یورو افزایش یافته است.

لالیگا محدودیت هزینه‌های ۲۰ باشگاه خود را برای فصل ۲۰۲۲-۲۳ اعلام کرد. تراز مالی بارسا به طور قابل توجهی در مقایسه با فصل قبلی در نتیجه ابتکارات زیادی برای افزایش درآمد در ماه‌های اخیر مثبت شده است سقف حقوق قبلی بارسلونا ۱۴۴ میلیون یورو بود، اما اکنون به ۶۵۶ میلیون یورو افزایش یافته است. آنها فقط از مادرید در لیگ عقب هستند.

در طول تابستان، رئیس باشگاه، خوان لاپورتا بارها از "اهرم‌های اقتصادی" که به بهبود وضعیت اقتصادی باشگاه کمک می‌کند صحبت کرد. این موارد شامل واگذاری ۲۵ درصد از حقوق تلویزیونی خود برای ۲۵ سال آینده و فروش قابل توجهی از سهام استودیو بارسا بود. به نظر می‌رسد طرح جامع لاپورتا جواب داده است.

در زمین بازی، بارسلونا بعدازظهر امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ مقابل کادیز بازی می‌کند، جایی که هکتور بیرین و مارکوس آلونسو می‌توانند اولین بازی خود را برای آبی‌واناری‌ها انجام دهند.

کد خبر 603775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.