سپاهان-آلومینیوم/فرصت بازگشت به کورس

تیم فوتبال سپاهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال میزبان آلومینیوم اراک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته ششم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های سپاهان و آلومینیوم اراک

شنبه نوزدهم شهریورماه ساعت ۱۷:۳۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: سعاد وفاپیشه

آخرین رویارویی: سپاهان یک-آلومینیوم یک

فرصت طلایی برای بازگشت به کورس قهرمانی

یکی از جدال‌های مهم هفته ششم لیگ برتر امروز در حالی بین سپاهان و آلومینیوم در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که هر دو تیم در دیدارهای اخیر نتایج ضعیفی کسب کرده‌اند و در این بازی با استراتژی متفاوت به دنبال کسب امتیاز هستند.

سپاهان که پس از شروع خوب و برد مقابل استقلال و نساجی در سه دیدار اخیر رنگ برد را ندیده است بازی خانگی مقابل آلومینیوم را بهترین فرصت برای بازگشت به نوار پیروزی می‌بیند. تیم مورایس به خصوص در دیدار دو دیدار اخیر مقابل فولاد و ذوب‌آهن عملکرد درخشانی نداشت اما با این حال مصاف با تیم پانزدهم جدول که در پنج هفته ابتدایی تنها یک پیروزی داشته است فرصت خوبی است که سپاهان دوباره پیروزی‌های خود را آغاز کند.

سپاهان در پنج هفته ابتدایی لیگ با سه تیم مدعی استقلال، گل‌گهر و فولاد بازی کرده است و شاید تا پایان نیم فصل تنها جدال سخت این تیم بازی با پرسپولیس باشد. دیداری که در هفته هشتم و در اصفهان برگزار می‌شود و تأثیر زیادی در معادلات بالای جدول دارد.

سپاهان- آلومینیوم / فرصت بازگشت به کورس

در سوی دیگر آلومینیوم اراک قرار دارد که در پنج هفته ابتدایی آمار جالبی نداشته است. این تیم با سه شکست، یک پیروزی و یک تساوی در رتبه ماقبل پایانی قرار گرفته و تنها گلی که در این فصل به ثمر رسانده است، تک گل پیروزی‌بخشی بود که محمدرضا آزادی هفته دوم در زمین صنعت نفت آبادان به ثمر رساند. آلومینیوم در جدال هفته سوم مقابل پرسپولیس اولین برد فصل را به این تیم تقدیم کرد و پس از تساوی در زمین مس رفسنجان، هفته بعد باز هم در خانه مغلوب یک تیم سرخ‌پوش دیگر یعنی تراکتور شد. امسال تیم مهدی رحمتی، آن تیم آماده نیم‌فصل دوم فصل گذشته که فینالیست جام حذفی شد، نیست و فعلاً به فرم مطلوب نرسیده است؛ هرچند آنچه از سپاهان طی سه هفته اخیر مشاهده شد نیز نشان می‌دهد هنوز این تیم در قامت یک مدعی نیست.

سپاهان برای بازی مقابل آلومینیوم نام یک مصدوم سرشناس را در لیست مصدومان خط هافبک خود می‌بیند و او کسی نیست جز «مانوئل فرناندز». این هافبک پرتغالی که نمایش درخشانی در ترکیب سپاهان داشت در کنار محمدی کریمی و جلال‌الدین علیمحمدی، هافبک‌های مصدوم سپاهان به شمار می‌روند. با این حساب با توجه به کمبود بازیکن در خط هافبک، احتمال دارد محمد قربانی، هافبک جوان که تازه به سپاهان اضافه شده است برابر آلومینیوم به صورت فیکس به میدان برود.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

آلومینیوم: حسین پورحمیدی، سیدمهران موسوی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد احسان حسینی، مصطفی احمدی، امین جهان کهن، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، والنتینو یوئل و محمدرضا آزادی

کد خبر 603762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.