اعتراض شهروندان افوس نسبت به روند مرمت حمام قدیمی شهر+ عکس/پاسخ شهردار

شهروندان افوس نسبت به دوباره‌کاری شهرداری در مرمت و بازساری حمام قدیمی شهر اعتراض دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال ۱۳۹۶ بود که حمام قدیمی شهر افوس با هزینه شهرداری مرمت و بازسازی و به دست مسئولان وقت افتتاح شد، اما شهرداری و شورای اسلامی شهر با تحمیل هزینه‌های زیاد دو مرتبه قسمت‌های بیرونی این حمام را تخریب و بازسازی کرد.

شهروندان می‌خواهند بدانند دلیل این دوباره‌کاری‌ها و اتلاف بودجه شهرداری که از جیب شهروندان پرداخت می‌شود چیست؟ آنان می‌گویند با این هزینه‌ها می‌توان کوچه‌های شهر را آسفالت کرد تا ساکنان در زمستان از گل‌ولای و در تابستان از گرد و غبار ناشی از تردد خودروها در امان باشند.

شهروندان خواهان شفاف‌سازی شهرداری افوس در این خصوص هستند؛ آنان می‌گویند در دوره ششم شورای اسلامی شهر افرادی با رأی شهروندان روی کار آمدند که پاسخ‌گوی شهروندان و رسانه‌ها نیستند.

عده‌ای از شهروندان افوس در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به بازسازی و مرمت مجدد حمام قدیمی این شهر اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی و تعیین تکلیف فوری هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

کار مرمت نیمه‌تمام است / ‏زه‌کشی حمام به صورت اصولی انجام نشده است

اردشیر رمازی، شهردار افوس در این خصوص به خبرنگار ایمنا گفت: حمام تاریخی شهر افوس یکی از آثار تاریخی است که قدمتش به دوره ساسانی بازمی‌گردد. این حمام ۲۰ سال است که استفاده عمومی ندارد و به دلیل معماری خاصش جنبه گردشگری دارد.

وی افزود: مرمت و بازسازی این حمام قدیمی سال ۱۳۹۶ توسط پیمانکار شهرداری آغاز شد، اما قسمت خزانه حمام و سرویس بهداشتی و نمای بیرونی کاملاً مرمت نشد، حتی آب باران به دلیل اینکه زه‌کشی حمام به صورت اصولی انجام نشده است، به قسمت‌های بازسازی شده نفوذ کرده و خرابی‌هایی به بار آورده است.

شهردار افوس خاطرنشان کرد: در سال جاری شهرداری و شورای اسلامی شهر افوس از محل اعتبارات شهرداری کار مرمت و بازسازی حمام را در دستور کار قرار دادند و در حال حاضر قسمت‌های خراب شده توسط پیمانکار در حال انجام است‌.

رمازی تاکید کرد: کاربری این اثر تاریخی پس از مرمت و بازسازی مشخص می‌شود.

اعتراض شهروندان افوس نسبت به روند مرمت حمام قدیمی شهر+ عکس/پاسخ شهردار

اعتراض شهروندان افوس نسبت به روند مرمت حمام قدیمی شهر+ عکس/پاسخ شهردار



کد خبر 603745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.