تن هاگ: رونالدو جایگاه خودش را پیدا می‌کند

رونالدو در دیدارهای اخیر شیاطین سرخ نیمکت‌نشینی بوده و تمامی این بازی‌ها با پیروزی تیم تن هاگ همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، علیرغم اینکه کریستیانو رونالدو جایگاه خودش در ترکیب اصلی یونایتد را از زمان ورود اریک تن هاگ به اولدترافورد در تابستان از دست داده. اما سرمربی هلندی معتقد است که او می‌تواند جایگاه خودش را پس بگیرد.

رونالدو در هر یک از چهار بازی اخیر شیاطین سرخ مجبور به نیمکت نشینی شده و این در حالی است که تمامی این بازی‌ها با پیروزی تیم تن هاگ همراه شده است. این در حالی است که کریس شب گذشته در بازی برابر رئال سوسیداد در لیگ اروپا در ترکیب تیمش فرصت بازی بیشتری پیدا کرد و منچستر نیز در پایان مسابقه متحمل شکست شد.

با این حال اریک تن هاگ اعتقاد دارد که رونالدو می‌تواند به شرایط خوب خودش برگردد. با توجه به سن و خواسته‌های تن هاگ، عده‌ای اعتقاد دارند که فضای برای بازگشت رونالدو به ترکیب اصلی بسیار محدود شده است.

سرمربی هلندی منچستر در رابطه با بازگشت رونالدو به ترکیب تیم گفت: رونالدو به مرور می‌تواند به ترکیب تیم بازگردد. او توان لازم برای انجام این کار را دارد.

وی در خصوص دیگر مهاجم تیم خود یعنی مارکوس رشفورد نیز تاکید کرد: رشفورد از بازی کردن و شرایط فعلی خود راضی است. می‌بینیم که او به مرور پیشرفت کرده است و در دو ماه گذشته روی جوانب مختلفی از بازی او کار کرده‌ایم.

تن هاگ ادامه داد: می‌خواهم چیزهایی که رشفورد یاد گرفته است را در زمین بازی ببینم. دوست دارم که او آموخته‌هایش را به زمین بازی انتقال دهد. این همان چیزی است که در بازی‌های اخیر شاهدش بوده‌اید. او با خوشحالی و لبخند هر روز به جمع ما ملحق می‌شود و جو رختکن کاملاً مثبت است.

کد خبر 603707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.