شارژدهی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ چگونه است؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های سری آیفون ۱۴ یک ساعت شارژدهی طولانی‌تر نسبت به آیفون ۱۴ دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اپل در جریان رویداد Far Out اعلام کرد گوشی‌های سری آیفون ۱۴ باتری پرظرفیت‌تری نسبت به نسل قبل دارند و با یک بار شارژ، بیشتر دوام می‌آورند، اما جزئیات فنی دقیقی در مراسم اعلام نشد. به نظر می‌رسد که هر چهار گوشی سری آیفون ۱۴ تا یک ساعت شارژدهی طولانی‌تری نسبت به گوشی‌های سری آیفون ۱۳ دارند.

شرکت اپل در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرده است که آیفون ۱۴ به هنگام پخش ویدئوی آفلاین تا ۲۰ ساعت در هنگام پخش ویدئوی آنلاین تا ۱۶ ساعت و به هنگام پخش محتوای صوتی تا ۸۰ ساعت شارژدهی دارد. آیفون ۱۳ در این زمینه‌ها به ترتیب ۱۹، ۱۵ و ۷۵ ساعت شارژدهی دارد. شارژدهی آیفون ۱۴ پرو به هنگام پخش ویدئوی آفلاین، پخش ویدئوی آنلاین و پخش محتوای صوتی به ترتیب ۲۳، ۲۰ و ۷۵ ساعت است. شارژدهی این گوشی هنگام پخش ویدئوی آنلاین و محتوای صوتی تغییر نکرده است، اما آیفون ۱۴ پرو به هنگام پخش ویدئوی آفلاین تا یک ساعت شارژدهی بیشتر نسبت به نسل قبل ارائه می‌دهد.

گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به هنگام پخش ویدئوی آفلاین تا ۲۸ ساعت شارژدهی داشت، اما این عدد در آیفون ۱۴ پرومکس به ۲۹ ساعت رسیده است. شارژدهی آیفون ۱۴ پرو مکس به هنگام پخش ویدئوی آنلاین و پخش محتوای صوتی نسبت به نسل قبل تغییر نکرده است. گوشی آیفون ۱۴ پلاس در صورت پخش مداوم ویدئوی آفلاین بعد از ۲۶ ساعت خاموش می‌شود، شارژدهی این گوشی به هنگام پخش ویدئوی آنلاین و پخش محتوای صوتی به ترتیب ۲۰ و ۱۰۰ ساعت است. آیفون ۱۴ پلاس مدل کاملاً جدیدی است و رقیب مستقیمی در خانواده آیفون ۱۳ ندارد.

شرکت اپل اعلام کرده است که هر چهار مدل از گوشی‌های سری آیفون ۱۴ از شارژ ۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند و درصد شارژ باتری آن‌ها در عرض ۳۰ تا ۳۵ دقیقه به ۵۰ می‌رسد.

ترجمه از: پگاه بهادران، خبرنگار ایمنا

کد خبر 603682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.