پارک‌های موضوعی در یزد ایجاد و تقویت شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه خدمات شهر باید متناسب با اقشار مختلف ارائه شود، گفت: یکی از نیازهای اصلی در سطح شهر یزد ایجاد پارک‌های موضوعی در حوزه‌های مختلف است.

فخرالسادات خامسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه امکانات تفریحی و رفاهی شهر یزد به نسبت جمعیت، وسعت شهر و گردشگرپذیری آن بسیار کم است، اظهار کرد: امروزه شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند که امکانات رفاهی و تفریحی را متناسب با نیاز آنها تدوین کنند.

وی تصریح کرد: در گذشته ایجاد امکانات تفریحی و رفاهی اختصاص به یک موضوع خاص یا ایجاد پارک‌ها و بوستان‌ها در نقاط مختلف شهر داشت که تمام افراد جامعه از آن استفاده کنند، اما امروزه نیاز جامعه فراتر از این موارد است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: این موضوعات نیاز شهر به حساب می‌آید، اما در کنار این موارد باید به مسائلی از جمله پارک‌های موضوعی نیز توجه لازم را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای مختلف جهان و شهرهای بزرگ در کشور نیز نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند و توسعه پارک‌های موضوعی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

خامسی گفت: توسعه امکانات تفریحی و رفاهی از یک سو و ایجاد پارک‌ها و بوستان‌های موضوعی از سوی دیگر موارد بسیار مهمی است که باید در راستای رضایت شهروندان بیش از پیش مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 603640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.