۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
ژاوی: بارسلونا هنوز دلتنگ مسی است!

ژاوی اعتراف کرده است که بارسلونا با جدایی لیونل مسی کنار نمی‌آید، زیرا یک اسطوره باشگاه در تابستان ۲۰۲۱ این باشگاه را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژاوی اعتراف کرده است که بارسلونا با جدایی لیونل مسی کنار نمی‌آید، زیرا یک اسطوره باشگاه در تابستان ۲۰۲۱ این باشگاه را ترک کرد.

بیش از یک سال از ترک نیوکمپ توسط مسی می‌گذرد و این بازیکن آرژانتینی متعاقباً به پاری سن ژرمن پیوست، اما ژاوی احساس می‌کند که باشگاه کاتالانی هنوز هم اثرات جدایی او را احساس می‌کند

ژاوی به خبرنگاران گفته است: "ما از رفتن مسی نمی‌گذریم زیرا او بهترین بازیکن تاریخ است. با این حال، اکنون بازیکنان دیگری هستند که قرار است تاریخ ساز شوند، اما کار آسانی نخواهد بود."

شکی نیست که بارسا برای جایگزینی مسی به سختی تلاش کرده است، زیرا آنها در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱ بدون جام بودند. با این حال، آنها در تابستان امسال هفت بازیکن از جمله روبرت لواندوفسکی، ژول کانده و رافینیا را خریداری کردند تا بتوانند دوباره خود را به عنوان یکی از بهترین باشگاه‌های جهان معرفی کنند.

خریدهای جدید عالی بوده‌اند به خصوص لواندوفسکی که در حال حاضر ۸ گل در پنج بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است، از جمله هت تریک در پیروزی ۵-۱ بارسا مقابل ویکتوریا پلزن در لیگ قهرمانان اروپا که چهارشنبه شب گذشته رخ داد.

غول‌های اسپانیایی روز شنبه به بازی‌های لیگا باز خواهند گشت و قرار است خارج از خانه به مصاف کادیز بروند.

کد خبر 603616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.