سرمربی سابق جهانبخش، هدایت چلسی را برعهده گرفت!

لحظاتی پیش باشگاه چلسی اعلام کرد با گراهام پاتر سرمربی سابق برایتون، برای هدایت این تیم به توافق رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گراهام پاتر به عنوان سرمربی دائمی جدید چلسی انتخاب شد و جایگزین توماس توخل بر روی صندلی مربیگری پس از اخراج غیرمنتظره او شد.

چلسی لحظاتی پیش در بیانیه‌ای رسمی ورود پاتر را تأیید کرد و این مربی ۴۷ ساله پس از سه سال حضور در ورزشگاه آمکس، برایتون را ترک کرد. پاتر پس از جانشینی توخل که دوران ۲۰ ماهه او در استمفوردبریج پس از شکست عجیب آبی‌ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دینامو زاگرب به پایان رسید، قراردادی طولانی‌مدت منعقد کرد.

پاتر برایتون را به بهترین فصل خود با بالاترین امتیاز خود در مسابقات برتر در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ هدایت کرد و جایگاه نهم را به دست آورد، و آنها همچنین شروعی چشمگیر برای آخرین فصل خود تحت سرپرستی او داشتند. او برایتون را ترک می‌کند و پس از شش بازی در رده چهارم لیگ برتر قرار می‌گیرد، درحالی که سه امتیاز بالاتر از تیم جدیدش چلسی دارد.

جدیدترین سرمربی آبی‌ها کار بزرگی برای حضور در استمفوردبریج بر عهده دارد. چلسی بیش از هر باشگاه دیگری در پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای جذب بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ، کالیدو کولیبالی و وسلی فوفانا هزینه کرد، اما توخل نتوانست نتایج خوبی را با این تیم کسب کند. پاتر، که با مارک کوکوریا، مدافع سابق برایتون، دوباره هم تیمی می‌شود، با همان سطح فشار روبرو خواهد شد که هیئت مدیره انتظاری همچنان به ایجاد بالاترین انتظارات ادامه می‌دهد.

پاتر در بیانیه‌ای گفت: "من بسیار مفتخر و هیجان زده هستم که نماینده چلسی و این باشگاه فوتبال فوق العاده هستم." گروهی از بازیکنان و برای توسعه یک تیم و فرهنگی که هواداران شگفت‌انگیز ما می‌توانند به آن افتخار کنند، در اختیار داریم."

پاتر قرار است برای اولین بار در زمین بازی چلسی حضور داشته باشد، زمانی که آنها روز شنبه در دربی غرب لندن در کریون کوتیج به مصاف فولام می‌روند.

کد خبر 603614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.