مشکل فعالیت‌های فرهنگی نبود رویکرد مسئله محوری است

امام جمعه شهرستان نائین گفت: مشکل فعالیت‌های فرهنگی نبود رویکرد مسئله محوری و راهکار و برنامه درست برای مشکلات است که این مهم نیازمند نیازشناسی، اولویت شناسی، رصد و عمل به فرامین و نقطه نظرات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو در جلسه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان نائین، اظهار کرد: عمده مشکلات ما در شهر، نبود رویکرد مسئله محوری و راهکار و برنامه درست برای مشکلات است که این مهم نیازمند نیازشناسی، اولویت شناسی، رصد و عمل به فرامین و نقطه نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: قطعاً با کمک و همت جوانان انقلابی شهر می‌توان در این راه گام نهاد و در مقابل تعارض منافع دینی و انقلابی در جنگ نرم، موفق ظاهر شد.

در ادامه علی پوربافرانی، رابط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در مسیر اهداف این انقلاب با رقابت سالم و همکاری و همیاری تمام مجموعه‌های فرهنگی و تربیتی در شهرستان نائین به پیش خواهد رفت و در این راه نیازمند یاری همه دغدغه مندان فرهنگی است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل نتیجه بخش نبودن کار فرهنگی در مجموعه‌های فرهنگی تربیتی شهرستان نائین، نبود حلقه وصل و جلودار به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان بود که امید است با عنایت خداوند متعال و حضور امام جمعه جدید در نائین راهکار اساسی برای مسائل و موانع داده شود.

رابط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی افزود: شهرستان نائین، رشد قابل قبولی در بعد فرهنگی داشته که نشان دهنده تلاش جبهه فرهنگی در این شهرستان است. جوانان مؤمن و انقلابی شهر، پای کار اهداف انقلاب اسلامی خواهند بود.

پوربافرانی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده جبهه فرهنگی در مدت‌زمان کوتاه شکل‌گیری، تصریح کرد: از اهم فعالیت‌های انجام شده توسط جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می‌توان به برگزاری رویداد طلیعه در نائین و شرکت مجموعه‌های فرهنگی شهرستان در رویداد توانمند سازی اصفهان، اکران فیلم‌های ارزشی در سینما نارین نائین، اعزام یک دستگاه اتوبوس خانوادگی جهت شرکت در پیاده روی اربعین حسینی امسال، برگزاری رویداد اربعینی ها با عنوان ره توشه اربعین، احصای مشکلات و ظرفیت‌های مجموعه‌های فرهنگی تربیتی برای برنامه‌ریزی طرح جامع فرهنگی برای شهرستان نائین اشاره کرد.

کد خبر 603599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.