آذربایجان شرقی ظرفیت تبدیل شدن به قطب اقتصادی را دارد

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به قطب اقتصادی کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید نوروززاده امروز _پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ در نهمین شورای عالی استان‌ها در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: امروز چشمان شهروندان سرزمین من، اشک‌آلود و دل‌هایشان غمناک از غم خشکیدن دریاچه ارومیه، قلب تپنده ایران، چشم‌هایشان به دستانی است که روزگاری است وعده احیایش را می‌دهند.

وی ادامه داد: به عنوان منتخبان این ملت در شورای عالی استان‌ها، که به طور مستقیم با رأی و اراده شهروندان برگزیده شده‌ایم در برابر خوب و بد این مملکت مسئول هستیم.

نماینده آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها گفت: تنها دیدن و لمس کردن برای ما کافی نیست. برای تک تک مسائل شهروندان مسئول هستیم و باید هر آنچه را که وعده داده و سوگند یاد کرده‌ایم، محقق سازیم.

وی افزود: ایران امروز نیازمند غیرت انقلابی و اقدام جهادی مردان و زنانی است که مسئولیت‌های این نظام را بر عهده گرفته‌اند.

نوروززاده اضافه کرد: به نمایندگی از طرف شهروندان سرزمین غیرت و مردانگی، آذربایجان جانباز وظیفه دارم، درد و دل آنها را از این تریبون محضر نمایندگان شورای عالی استان‌ها و شهروندان اعلام کنم.

وی تصریح کرد: امروز شهروندان سرزمین من، در نهایت ولایتمداری و ایثار، جان و مال خود را برای دفاع از این آب و خاک فدا کرده و می‌کنند و چشم امید به اقدامات این دولت مردمی دارند. به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله) آذربایجان سر ایران است و امروز این سر آنچه شایسته سر ایران بودن است را می‌طلبد و باید آنچه را لایق این مردمان نجیب و قدرشناس است تقدیمشان کنیم.

نماینده استان آذربایجان شرقی در شورای عالی استان‌ها گفت: آذربایجان ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به قطب اقتصادی کشور را دارد و این موضوع نیازمند عزم و اراده دولت است. آذربایجان شرقی در صنایعی همچون چرم، قطعه‌سازی، دام و طیور و صنایع تبدیلی کشاورزی دارای ظرفیت بالایی بوده و قادر به ارزآوری برای کشور از باب ثروت و سرمایه پایدار است، اما گاهی شاهد بی‌مهری مسئولان واقع شده است.

کد خبر 603583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.