بازسازی پارک قزل‌ارسلان با اعتبار ۳.۹ میلیارد تومان

شهردار مراغه گفت: پارک قزل‌ارسلان مراغه با اعتبار ۳.۹ میلیارد تومان توسط شهرداری بازسازی شد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: معابر سطح شهر مراغه توسط اکیپ اجرایی حوزه ترافیک شهرداری با هدف تسهیل و بهبود عبورومرور وسایل نقلیه درون‌شهری به صورت شبانه خط‌کشی شد.

وی از بازسازی پارک قزل‌ارسلان مراغه با اعتبار ۳.۹ میلیارد تومان خبر داد و افزود: بازسازی پارک قزل‌ارسلان با مساحت ۳۰ هزار مترمربع در قالب اجرای کف‌پوش به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع، جدول‌گذاری ۷۰۰۰ هزار مترمربع، بنای سنگی ۳۲۰۰ متر مربع و آسفالت‌ریزی به متراژ ۶۰۰۰ مترمربع انجام شد.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: در این پارک گل‌کاری ۵۰۰۰ هزار بوته، کاشت ۲۵۰ اصله درخت و چمن کاری محوطه پارک به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع انجام شده است.

مقتومی اضافه کرد: ادامه عملیات آسفالت خیابان ۴۸ متری شهید دهقان، حد فاصل میدان الغدیر تا میدان سهند به متراژ ۳۰ هزار مترمربع توسط شهرداری مراغه اجرا شده است.

وی به کاشت گل پاییزه و بهاره در گلخانه‌های فضای سبز شهرداری به منظور فضاسازی شهری اشاره و تصریح کرد: ️کاشت گل از نوع کلم زینتی فصلی به تعداد ۷۰ هزار بوته و کاشت بذر بهاره از ارقام بنفشه الوان در متراژ ۱۲۰۰ مترمربع برای ۲۰ هزار جعبه انجام شده است.

به گزارش ایمنا، مراغه که دومین شهر بزرگ استان آذربایجان‌شرقی و مرکز شهرستان است، در جنوب‌غربی استان آذربایجان‌شرقی، شرق دریاچه ارومیه و دامنه جنوبی کوه سهند قرار گرفته است و از شمال به شهرستان تبریز، از شرق به شهرستان هشترود، از جنوب به شهرستان باروق و از غرب به شهرستان بناب دریاچه ارومیه محدود می‌شود.

کد خبر 603581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.