توسعه خدمات درمانی مهم‌ترین اولویت سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه توسعه خدمات درمانی مهم‌ترین اولویت این سازمان است، گفت: این مهم با همکاری بین بخشی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرهاشم موسوی امروز _پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ در حاشیه افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دولت‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از تعهدات مهم سازمان تأمین اجتماعی خدمات درمانی است که در دو بخش مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان، بازنشستگان، کارگران و کارمندان که شرکای اجتماعی سازمان هستند، ارائه می‌شود.

وی افزود: براین اساس توسعه خدمات درمان مستقیم و غیر مستقیم از جمله اولویت‌های راهبردی سازمان تأمین اجتماعی است. امروز این سازمان با بیش از ۵۰ هزار طرف قرارداد خدمات درمانی در بخش‌های مختلف تخصصی، عمومی و فوق تخصصی ارائه می‌کند. همچنین در بیش از ۳۹۰ درمانگاه تأمین اجتماعی در کشور به بیمه شدگان خدمت‌رسانی می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: امروز یکی از درمانگاه‌های تخصصی تأمین اجتماعی در شهرستان دولت‌آباد افتتاح شد که قرار است متخصص‌های مختلف در آن فعال شوند.

موسوی اضافه کرد: در هفته‌های گذشته آزمون استخدامی تأمین اجتماعی برگزار شد که پذیرفته شدگان این آزمون برای همین درمانگاه نیز جذب خواهند شد. با به کارگیری پزشکان متخصص خدمات درمانی در شهرستان دولت‌آباد نیز توسعه می‌یابد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین چالش در تأمین اجتماعی برای ایجاد درمانگاه، تأمین منابع مالی است. در استان اصفهان همکاری بین بخش‌های مختلف استان و مجلس شورای اسلامی شکل گرفت تا این مشکل رفع شود. این امید وجود دارد که بتوانیم در آینده بر چالش تأمین منابع غلبه کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات از اولویت راهبردی سازمان تأمین اجتماعی است که با همکاری بین بخشی محقق خواهد شد.

کد خبر 603578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.