استند دوچرخه در ۱۲ مدرسه نصب می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: دانش‌آموزان در بعضی از محله‌های این منطقه برای عزیمت به مدرسه از دوچرخه استفاده می‌کنند که در این راستا استند دوچرخه و استندهای اطلاع‌رسانی و علائم راهنمایی برای ۱۲ مدرسه منتخب پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در جلسه هماهنگی ستاد مهر، اظهار کرد: پس از دو سال تعطیلی مدارس به دلیل کرونا، مهرماه امسال متفاوت خواهد بود.

وی با اشاره به لزوم همکاری و همفکری دستگاه‌های ذی‌ربط جهت بازگشایی مدارس، افزود: امسال در نظر داریم علاوه بر تأمین امنیت و کنترل ترافیک، نشاط و شادابی شهر را حفظ کنیم، به همین جهت شهرداری اقداماتی را در قالب ستاد مهر با بخش عمرانی، فرهنگی و اتوبوسرانی پیش‌بینی کرده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: انتظار شهروندان این است که حمل‌ونقل عمومی در روزهای ابتدایی مهرماه خدمات شایسته ای را برای دانش‌آموزان فراهم کند که در این زمینه با شرکت‌های واحد اتوبوسرانی و مدیریت تاکسیرانی مذاکرات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: رنگ‌آمیزی جداول محدوده گذرگاه‌های عابرپیاده با رنگ‌های زرد و مشکی، هرس درختان و پرچین‌های فضای سبز، نظافت رفیوژهای میانی خیابان‌ها و ساماندهی خیابان‌های کم عرض به‌منظور از جمله این اقدامات است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: دانش‌آموزان در بعضی از محله‌های این منطقه برای عزیمت به مدرسه از دوچرخه استفاده می‌کنند که در این راستا استند دوچرخه و استندهای اطلاع‌رسانی و علائم راهنمایی برای ۱۲ مدرسه منتخب پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: اولویت مدیریت منطقه دو شهرداری اصفهان در بحث حمل‌ونقل، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و سپس استفاده از وسایل شخصی است که در این زمینه جهت تقویت و افزایش تعداد اتوبوس در خطوط پرتراکم با شرکت واحد اتوبوسرانی هماهنگی و مذاکره شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با بیان اینکه بعضی مدارس به خط‌کشی، نصب سرعت‌گیر و علائم ترافیکی نیاز دارد، افزود: حدود هفت مدرسه در این خصوص شناسایی شده است که تا پایان شهریورماه نواقص آنها با کمک آموزش‌وپرورش رفع می‌شود.

کد خبر 603557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.