راه‌اندازی آزمایشگاه سلامت محصول در سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: آزمایشگاه سلامت محصول در سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _ پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت میادین و بازارهای سازمان مدیریت میادین میوه و بار شهرداری تهران، اظهار کرد: هفته‌ای یک تا دو بار در مسیر منزل از میادین به صورت سرزده بازدید و خرید می‌کنم و اگر موردی وجود داشته باشد، موضوع را به مدیرعامل سازمان میادین اطلاع می‌دهم.

وی ادامه داد: برخی نکات را برای میادین میوه و تره‌بار به مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار اعلام کرده‌ایم که در برنامه خود داشته باشند و با اهتمام ویژه و به طور جد در رفع کردن موارد اقدام کردند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در چند سال پیش آزمایشگاهی وجود داشت که میوه و سایر محصولات را از لحاظ سلامت غذایی آزمایش می‌کرد، گفت: این موضوع وظیفه ذاتی شهرداری نیست و جهاد کشاورزی باید به این موضوع رسیدگی کند، اما در راستای مسئولیت اجتماعی خودمان قرار است این کار در سازمان میادین انجام شود و در آینده نزدیک این آزمایشگاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقدامات اولیه این آزمایشگاه انجام شده و تا چند ماه آینده آماده می‌شود، تنها ارزانی و ارزان‌فروشی محصولات در میادین مورد نظر نیست و سلامت محصول نیز بسیار مهم بوده که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است، چرا که با توجه به بعضی مشکلات مانند ناباروری‌ها باید به موضوع سلامت توجه ویژه‌ای کنیم.

نجفی در پاسخ به سوالی مبنی بر اهمیت افزایش یافتن کیفیت محصولات میوه و تره‌بار، افزود: محصولات افزایش کیفیت داشتند، اما باز هم به دنبال کیفیت بیشتر هستیم.

کد خبر 603540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.