بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی چابهار دغدغه مدیریت شهری

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این شهر دغدغه مدیریت شهری است تا رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحیم جدگال امروز _پنجشنبه هفدهم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه‌هایی که در هفته دولت کلنگ‌زنی و افتتاح شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت هفته دولت و ارائه خدمات به شهروندان در شهر چابهار کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را شاهد بودیم. احداث جایگاه CNG متراژ ۱۱۱۰ مترمربع با هزینه پیش‌بینی شده ۷۰ میلیارد ریال، اجرای خط انتقال پساب متراژ ۴.۵ کیلومتر با هزینه پیش‌بینی شده ۴۰ میلیارد ریال و اجرای لاینینک مسیل خیابان دریا با متراژ یک کیلومتر و هزینه پیش‌بینی شده ۳۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که در این مدت افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی ادامه داد: آسفالت زمین بازی سوله ماهی با متراژ ۱۸۲۰ متر مربع و هزینه‌های انجام شده هشت میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال و آسفالت معابر شهرک بهار با متراژ هشت هزار مترمربع و هزینه ۳۶ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح است.

رئیس شورای اسلامی شهر چابهار تصریح کرد: دیوار سنگی پارک بهاران با متراژ ۱۴۰ متر و هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و آسفالت ۲۴ متری خیابان نیلوفر با متراژ ۵۶۰۰ مترمربع و هزینه ۲۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، آسفالت بلوار قدس با متراژ ۳۵۰۰ مترمربع و هزینه ۱۵ میلیارو د ۷۵۰ میلیون ریال نیز سایر پروژه‌های در دست اقدام است.

وی گفت: در مراسم‌زنی پوژه‌های عمرانی شهر چابهار استاندار و فرماندار، شهردار و عمر بلوچ عضو شورای اسلامی شهر و رئیس شورای اسلامی شهرستان، سعید امیری‌مقدم عضو شورای اسلامی شهر و نماینده شورای شهرستان در شورای استان و اقشار مختلف شهروندان حضور داشتند.

کد خبر 603519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.