فضاسازی بروجرد به مناسبت اربعین حسینی

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد از نصب بنرهای محرم با موضوع «قدم‌قدم»، به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی در بعضی میادین سطح شهر خبر داد.

داوود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه یکی از وظایف اداره زیباسازی حفظ ارزش‌های دینی و نشر مبانی فرهنگی و شخصیت‌های دین اسلام است، اظهار کرد: در این ایام بنرهایی با موضوع (قدم‌قدم) و راهپیمایی اربعین حسینی در سطح شهر نصب شده است.

وی از طرح تعویض تابلوهای قدیمی معابر و نصب تابلوهای مزین به تمثال مبارک شهدا خبر داد و افزود: این طرح با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر و کوچه‌های سطح شهر انجام می‌شود.

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: ادامه طرح رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی دیوار اطراف گلزار شهدای گمنام (تپه چغا) با هدف آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط اجتماعی میان شهروندان و ساماندهی و تعویض بنر قدیمی تابلوی پارک شهید محسن حججی از دیگر اقدامات اداره زیباسازی بروجرد در هفته جاری بوده است.

گودرزی با اشاره به نصب تابلو پلاکی کوچه‌های سطح شهر به نام مقدس شهدا، تصریح کرد: نصب تابلوهای پرچمی و دیوارکوب در راستای ساماندهی معابر و مرتفع شدن مشکلات ساکنان هر منطقه جهت خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس‌های شهری، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام شده است.

وی اضافه کرد: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی بر گردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم، در برابر ایثار و فداکاری آن‌ها مسئول هستیم و به همین دلیل زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین وظایف هر مجموعه محسوب می‌شود.

مدیر اداره زیباسازی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای هویت هر شهر، زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا است، به طوری که یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل امروزی نصب تابلوهای مزین به نام این قهرمانان ایران زمین در کوچه‌ها سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره آن‌ها در جامعه است.

کد خبر 603453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.