خزعلی به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش واکنش نشان داد

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، ضمن رد شائبه مهاجرت پسر خود به خارج از کشور، این سفر را موقت و کاری عنوان کرد و گفت که وی در ماه‌های آینده به کشور بازمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انسیه خزعلی در حساب توئیتر خود نوشت:

«گذشت آن دوران که مسئولانی مثل کوه پشت فرزندان خویش می‌ایستادند و صراحتاً از مهاجرت و زندگی آنها در خارج از کشور دفاع می‌کردند. اما امروز برخی با ذوق زدگی از مهاجرت فرزند اینجانب گفتند.»

وی در توئیت دیگری تصریح کرد: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز می‌گردد. اگرچه ایشان متأهل و مستقل است ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته‌اند.»

وی افزود: «بی‌شک بسترسازی برای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان جاری در کشور، برخاسته از تعلق به وطن و مسئولیت‌پذیری است. اعضای دولت مردمی و انقلابی به آرمان‌های انقلاب و سیاست‌های دولت وفادار بوده و خواهند بود.»

"خزعلی" به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش واکنش نشان داد

"خزعلی" به اخبار مطرح شده پیرامون فرزندش واکنش نشان داد

به گزارش ایمنا، طی روز گذشته خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به کشور کانادا در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی را درپی داشته است.

کد خبر 603431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.