مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۶ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر تهیه فیلم سیاه از دختر دانشجو، خاطره‌گویی کار دست آدم‌ربا داد، واژگون شدن اتوبوس زائران اربعین در ایلام، ربودن دختربچه ۶ ساله و حکم قصاص قاتل شهید سلمان احسانی اجرا شد را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

جسد سوخته یک دختر جوان در البرز کشف شد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از مهر سال گذشته با شکایت دختر دانشجویی به نام نسترن آغاز شد. وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: مدتی قبل با پسر جوانی در خیابان آشنا شدم. او مدعی بود که قصد ازدواج با من را دارد پس از اینکه شماره تماس مرا گرفت چند روز بعد با هم در یکی از خیابان‌های شرق تهران قرار ملاقات گذاشتیم اما وقتی سوار خودروی او شدم به سمت ورامین رفت و بعد هم با تهدید چاقو من را مورد آزار و اذیت قرار داد و از من فیلم سیاه تهیه کرد. پس از آن هم من را مورد ضرب و شتم قرار داد و تأکید کرد که اگر راجع به این موضوع با کسی حرفی بزنم فیلمم را منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان با اشاره به کشف بیش از ۱۴ تن موادمخدر در استان اصفهان، گفت: کمپ ماده ۱۶ فدک به علت کسری اعتبار و بودجه هنوز تکمیل نشده است.

بیشتر بخوانید

سال قبل آدم‌ربایان ناشناس، مرد گچ‌کار را که راننده اینترنتی هم بود گروگان گرفتند و برای آزادی او از خانواده‌اش درخواست پول کردند اما در تمام این سال‌ها نه خبری از گروگان شد و نه ردی از آدم‌ربایان به‌دست آمد تا اینکه چند روز پیش یکی از گروگانگیران در یک جمع دوستانه و هنگام خاطره‌گویی اسرار قتل مرد ربوده شده را فاش کرد.

بیشتر بخوانید

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از واژگون شدن یک دستگاه اتوبوس حامل زائران اربعین در محدوده استان ایلام خبر داد.

بیشتر بخوانید

در پی اعلام یک فقره کودک‌ربایی در خیابان خراسان بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه شش ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختربچه درحالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران از اطفای کامل حریق در منطقه هفت خال کیاسر خبر داد.

بیشتر بخوانید

دختر ۱۵ ساله‌ای به همراه مادرش و با راهنمایی پلیس، به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری آبکوه مشهد مراجعه کرده بود. مادر این دختر ابتدا به کارشناس اجتماعی گفت: دخترم به دلیل یک موضوع کم ارزش طوری عصبانی شد که به سمت من حمله کرد و با جیغ و فریادهایش همه همسایگان و اهالی محل را به خانه ما کشاند به گونه‌ای که از شدت شرم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم. وقتی نیروهای انتظامی به محل آمدند مرا راهنمایی کردند تا به دایره مشاوره کلانتری بیایم.

بیشتر بخوانید

با دستور رئیس قوه قضائیه درباره تعیین تکلیف پرونده‌های بلاتکلیف و مسن، پرونده شهادت مرزبان سلمان احسانی، پس از ۱۱ سال تعیین تکلیف شد و صبح امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ قاتل قصاص شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 603398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.