۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
ساماندهی بوستان ریحان زرند

شهردار زرند از عملیات ساماندهی، لایروبی، بهسازی و تنظیف بوستان ریحان به عنوان فضای عمومی و همواره در دسترس شهروندان، خبر داد.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از عملیات ساماندهی، لایروبی، بهسازی و تنظیف بوستان ریحان خبر داد و اظهار کرد: ساماندهی پارک‌ها و فضاهای سبز به عنوان فضاهای عمومی و همواره در دسترس شهروندان دارای اهمیت خاصی است.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده شهرداری زرند درخصوص ساماندهی بوستان‌های سطح شهر اقدامات ویژه‌ای در دستور کار خود قرار داده است که می‌توان به ساماندهی، مناسب‌سازی و رفع نواقص و ایرادات پارک‌ها اشاره کرد.

شهردار زرند با بیان اینکه ساماندهی و بهسازی این فضاها می‌تواند به ارتقای روحی و روانی و سلامت شهروندان کمک ویژه‌ای کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها شاهد حضور بیشتر شهروندان در بوستان‌های محله‌ای باشیم.

ضیاءالدینی با اشاره به تداوم عملیات لایروبی جوی‌های روباز و کانال‌ها توسط شهرداری زرند، تصریح کرد: به منظور پیشگیری از آب گرفتگی معابر و با هدف فراهم آوردن بستری سالم و به دور از آلودگی، عملیات لایروبی و پاکسازی جوی‌های روباز سطح شهر توسط سازمان سیما و منظر شهرداری در حال انجام است،

وی گفت: این طرح در راستای پیشگیری از آب‌گرفتگی خیابان‌ها و معابر سطح شهر در بیش از ۹۰ کیلومتر از جوی‌های سطح شهر توسط نیروهای شهرداری لایروبی و رسوب زدایی اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 603361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.