هدف ما تسهیلگری برای کسب و کارها است

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیلگری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احسان خاندوزی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در آئین بهره برداری از مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: باید گفت دوران آوار برداری چندین سال کوتاهی در حوزه اقتصادی امروز با تلاش‌های صورت گرفته دارد به نتیجه مطلوب خود می‌رسد.

وی افزود: قوه قضائیه به عنوان رکن تعیین تکلیف احکام قضائی و تعزیراتی، همکاری خوبی را با دولت آغاز کرده و با همت حوزه اداری و قوه مجریه و با تأکیدات رئیس جمهور، این هم‌افزایی مبارک، نقطه‌ای برای شکل‌گیری تحولات جدید است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد و دارایی در حوزه اقتصادی وظیفه اصلی خود را تسهیلگری برای کسب و کارها، تولید کنندگان و مردم می‌داند.

خاندوزی تصریح کرد: تسهیلگری با این هدف انجام می‌شود که شغل و کسب و کار آسان‌تر ایجاد و تأمین مالی و چرخه تجارت در کشور، راحت‌تر به حرکت در آید.

وی با بیان اینکه در حوزه دارایی وظیفه خود را امانت داری از دارایی‌ها به نحو احسن می‌دانیم، تاکید کرد: امانت داری در پیش چشم مردم با اطلاع، مشارکت، نقش آفرینی و استفاده کردن از ظرفیت‌های نهادهای مردمی و اجتماعی، وظیفه مهم ما است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: نسل جدید نظام نگهداری کالا و انبار داری در خوزستان را گرامی می‌داریم؛ این امانتداری اقتضا می‌کرد که به فعالان اقتصادی کمک کنیم که اول در چرخه تجارت کالای متروکه تسهیل شود و دوم کاری کنیم که اگر به دلایل مختلف، کالایی نگهداری و معطل شد، امانتداری به نحو احسن با شفاف‌ترین روش و کم هزینه، انجام شود.

خاندوزی با اعلام اینکه بیش از ۸۰ درصد کالاهای رسوبی در سازمان، شامل اموال تملیکی تعیین تکلیف شده است، تصریح کرد: باید این عدد به میزان حداکثری برسد؛ امیدواریم این حرکت با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تا ناامیدی‌ها و اعتمادهای کم رنگ شده، به ویژه در مناطقی از کشور که از باب عدالت باید بیشتر به حق آنها رسیدگی می‌شد را، ترمیم کنیم.

کد خبر 603340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.