احداث خیابان جانبازان با ۷۸ میلیارد ریال اعتبار

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث خیابان جانبازان واقع در منطقه ۱۳ شهرداری، با صرف اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال از اوایل مردادماه آغاز شد که با تکمیل زیرسازی، روسازی و جدول‌کاری، آماده اجرای آسفالت است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث خیابان جانبازان واقع در منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با محوریت اصلاح آسفالت و زیرسازی مسیر قدیم انجام شده است.

وی افزود: سطح خیابان جانبازان حدود ۱۵ هزار مترمربع است که با توجه به زمان چهار ماهه قرارداد، عملیات اجرایی آن ظرف حدود دو ماه تکمیل و آماده می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات احداث خیابان جانبازان واقع در منطقه ۱۳ شهرداری، با صرف اعتباری بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال از اوایل مردادماه آغاز شد که با تکمیل زیرسازی، روسازی و جدول‌کاری، آماده اجرای آسفالت است.

وی با اشاره به احداث دو پل ترافیکی روی کانال آب خیابان دکتر حسابی، گفت: پروژه پل‌های ترافیکی روی کانال آب خیابان دکتر حسابی واقع در منطقه چهار شهرداری اصفهان با محوریت کاهش ترافیک و دسترسی آسان‌تر و همچنین ساماندهی محور ناایمن قبلی احداث شده است.

رحمتی با بیان اینکه ابعاد پل‌های احداث شده روی کانال آب خیابان دکتر حسابی ۸.۵ متر عرض و ۲۲.۲ متر طول دارد، اضافه کرد: این پل‌ها طی حدود دو ماه تکمیل و آماده شد که با توجه به محل قرارگیری آنها، هدف از اجرای آن دسترسی آسان ساکنان محدوده خیابان دکتر حسابی، اصلاح مسیر ترافیکی موجود و جلوگیری از حوادث رانندگی در خیابان‌های حاشیه کانال آب است.

وی افزود: احداث این پل‌های بتنی با صرف اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال، پس از بسته شدن آب رودخانه زاینده‌رود و تخلیه آب کانال از اواخر خردادماه آغاز شد و در حال حاضر عملیات اجرای سازه بتنی تکمیل شده است و در حال اجرای مسیر ورودی و خروجی به پل‌ها هستیم.

کد خبر 603323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.