هشدار روزنامه مارکا به اتلتیکو: مراقب طارمی باشید!

روزنامه معتبر اسپانیایی "مارکا" در آستانه تقابل شاگردان سیمئونه با پورتو در سی‌ال، بابت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به اتلتیکومادرید هشدار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و اتلتیکومادرید اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ امشب _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان اروپا به‌مصاف هم خواهند رفت.

مهدی طارمی که تیمش فصل گذشته نیز با اتلتیکومادرید هم‌گروه بود و گل او به اتلتیکو در لیگ‌قهرمانان توسط VAR مردود اعلام شد، این‌بار هم نقشی کلیدی برای نماینده پرتغال ایفا می‌کند و عملکردش باعث شده است تا نگاه‌ها برای موفقیت پورتو به او باشد.

روزنامه معتبر اسپانیایی «مارکا» اسپانیا در گزارشی در آستانه تقابل پورتو با اتلتیکو، از مهدی طارمی به عنوان «آخرین تهدید اتلتیکو» در پورتو نام برد؛ تیمی که خودش را دوباره بازسازی و اختراع می‌کند.

این روزنامه نوشت: یک‌سال پیش و زمانی‌که اتلتیکومادرید رقابت‌های لیگ‌قهرمانان اروپا را مقابل پورتو در متروپولیتانو آغاز کرد، تهدید بزرگ برای تیم سیموئنه لوئیس دیاز بود. امروز مردی که باتون را از این بازیکن کلمبیایی می‌گیرد، از ایران می‌آید. او (طارمی) به لطف شش گلی که در ۱۰ بازی مقدماتی (۲۶ گل در ۵۸ بازی در دوران حرفه‌ای خود) به ثمر رساند، ایران را به جام‌جهانی قطر رساند.

کد خبر 603321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.