اجرای طرح نمادین بین‌الحرمین در قزوین

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی طرح نمادین بین‌الحرمین در پایانه آزادگان برپا شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، علی محمدحسینی اظهار کرد: همه ساله در ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عاشقان و ارادتمندان به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند که این برنامه امسال به صورت نمادین در پایانه آزادگان شهرداری قزوین برپا شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده طرح بین‌الحرمین در فضایی به متراژ یک هزار و ۸۰۰ مترمربع برای عزاداران و عاشقان زیارت اربعین واقع در پایانه آزادگان سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در حال اجرا است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: فعالیت موکب سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری از پنجشنبه مصادف با چهارم ماه صفر آغاز شده و تا پایان ماه صفر میزبان عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت است.

محمدحسینی با قدردانی از همکاری ادارات، مساجد و هیئت‌های عزاداری، گفت: در این مکان محفل معنوی عزاداری با استفاده از فیوضات منبر و نوحه‌سرایی ذاکران با حضور عاشقان اهل بیت برگزار می‌شود.

کد خبر 603232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.