رزنده: دریافت‌های اول ایران خوب نبود

بازیکن تیم ملی والیبال برزیل گفت: در دریافت‌های اول، ایران مانند همیشه نبود؛ همچنین در توپ‌های اول نیز نتوانستند مثل دیدارهای گذشته عمل کند و این یکی از دلایل باخت آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مغلوب برزیل، پرافتخارترین تیم جهان شد و از دور مسابقات کنار رفت.

«برونو رزنده» بازیکن تیم ملی والیبال برزیل پس از پیروزی مقابل ایران، اظهار کرد: مثل همیشه دیدار سختی بود؛ در ست اول تیم ایران کمی مضطرب بود، شاید به این دلیل که دریافت‌های اول آن‌ها مانند دیدارهای گذشته نبود.

وی افزود: در ست دوم، ایران تغییراتی در ترکیب خود داشت و می‌دانستیم که با این تغییرات آن‌ها ممکن است به بازی برگردند؛ اما تیم ما با حفظ برتری و تمرکز خود در امتیازات پایانی ست‌های دوم و سوم که خیلی نزدیک دنبال شد، توانست به برتری دست پیدا کند.

رزنده در ادامه خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم در دریافت‌های اول ایران مثل همیشه نبود؛ همچنین در توپ‌های اول نیز نتوانستند مثل دیدارهای گذشته عمل کند و این یکی از دلایل باخت آن‌ها بود. هر چند که در ست‌های دوم و سوم توانستند در این موارد عملکرد خود را بهبود بخشند.

کد خبر 603186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.