روحانی: خط چهارم اتوبوس‌های تندرو تردد دانشجویان را آسان می‌کند

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به بهره‌برداری رسمی از خط چهارم اتوبوس تندرو، گفت: از ویژگی‌های مهم خط چهارم تلاقی با خط مهم مسیر جی و بزرگمهر است که فرصت خوبی را برای تردد دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس روحانی امروز _چهارشنبه شانزدهم شهریورماه_ در آئین بهره‌برداری از خط چهارم اتوبوس‌های تندرو و پایانه ترکیبی جی، اظهار کرد: خط چهارم اتوبوس تندرو جزو ۱۲ خط مصوب شهر اصفهان است که مدتی به‌صورت آزمایشی بهره‌برداری شد و امروز به‌طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به همکاری مناطق شهری اصفهان در ایجاد خط چهارم اتوبوس تندرو، افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مهر و سال تحصیلی جدید قرار داریم، این خط با دو خط دیگر اتوبوس در دو نقطه شهر تلاقی دارد که تبادل سفر برای دانشجویان جهت حرکت به سه دانشگاه اصفهان، صنعتی و آزاد خوراسگان را آسان‌تر می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه این خط دومین خط شرقی _ غربی اتوبوس در شهر اصفهان است که از محور مرکزی شهر عبور می‌کند، تصریح کرد: از ویژگی‌های این خط تلاقی آن با خط مهم مسیر جی و بزرگمهر است که فرصت خوبی را برای تردد دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم می‌کند.

کد خبر 603166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.