۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
ارتقای روشنایی کلاردشت

شهردار کلاردشت گفت: واحد زیباسازی شهرداری اقدام به بهسازی، تعمیر و نوسازی روشنایی پارک‌های سطح شهر کرده است.

مسعود میار نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بیشتر شهروندان برای گذران اوقات فراغت و به شب‌هنگام در پارک‌ها به سر می‌برند و برقراری روشنایی در محیط پارک‌ها موجب رونق بیشتر پارک‌ها و اماکن عمومی می‌شود.

وی با بیان اینکه نورپردازی مناسب پارک‌ها و فضای سبز شهر الزامی است، افزود: طراحی متناسب نورپردازی پارک‌ها و فضای سبز محوطه با محیط اطراف، بر روشنایی و زیبایی چهره شهر نقش مؤثری دارد.

شهردار کلاردشت خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای خدمات‌رسانی مطلوب، تأمین امنیت و رفاه حال شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر، اقدام به تعمیر و بهسازی روشنایی دریاچه و پارک جنگلی رودبارک کرده است.

میارنعیمی تاکید کرد: این روند در سایر نقاط سطح شهر همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم تمام سیستم‌های روشنایی فضای سبز و پارک‌ها را تعمیر و بازسازی کنیم.

به گزارش ایمنا، روشنایی از شاخصه‌های مهم شهر ایمن است. روشنایی معابر، میادین، خیابان‌ها و فضاهای شهری نقش مهمی بر سرزندگی شهرها دارد، در این میان روشن بودن فضاهای تفریحی در هنگام شب به موجب تغییر در سبک زندگی شهروندان اهمیت زیادی دارد و باید در اجرای تمام طرح‌های شهری مورد توجه قرار بگیرد. امروزه شاهد هستیم که بعضی شهرها در دنیا به اندازه‌ای در شب روشن هستند که شهروندان و مسافران به راحتی و بدون احساس خطر می‌توانند در سطح شهر تردد داشته باشند.

کلاردشت از شهرهای غرب استان مازندران است. این شهر در ۴۸ کیلومتری شهر چالوس، ۱۳۰ کیلومتری تهران و ۱۶۰ کیلومتری کرج قرار دارد.

کد خبر 603152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.