اضافه شدن ۲۳ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: تأمین منابع مالی جهت خرید قیر به منظور آسفالت معابر شهری و پروژه‌های عمرانی، از دیگر توافقاتی بود که مدیرعامل بانک شهر قول مساعد داد تا این بودجه به صورت تسهیلات بانکی در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک شهر، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل بانک شهر، عضو هیئت مدیره بانک شهر و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان که در ساختمان مرکزی بانک شهر برگزار شد، تصمیماتی جهت تأمین هزینه مالی خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل درون شهری در نظر گرفته شد.

وی افزود: مدیران بانک شهر قول دادند که این هزینه به صورت تسهیلات بانکی تأمین و در اختیار شهرداری خرم‌آباد قرار بگیرد.

شهردار خرم‌آباد خاطرنشان کرد: تأمین منابع مالی جهت خرید قیر به منظور آسفالت معابر شهری و پروژه‌های عمرانی از دیگر توافقات جلسه بود که مدیرعامل بانک شهر قول مساعد داد این بودجه به صورت تسهیلات بانکی در اختیار شهرداری قرار بگیرد.

به گزارش ایمنا، در دیدار شهردار خرم‌آباد با مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک شهر برای خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس جهت توسعه ناوگان حمل‌ونقل درون شهری و همکاری بانک شهر جهت تأمین منابع مالی و خرید قیر به منظور آسفالت معابر شهری و پروژه‌های عمرانی موافقت شد.

کد خبر 603126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.