۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
ساخت بازارچه جدید شهر زرند

شهردار زرند از ساخت بازارچه جدید توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت: اصناف و بازاریان برای ساماندهی بازار قدیم با شهرداری همکاری کنند.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر همکاری اصناف و بازاریان با شهرداری برای ساماندهی بازار قدیم شهر، اظهار کرد: تقویت اقتصادی و پیشرفت در بخش زیربنایی شهر بدون مشارکت شهروندان، اصناف و بازاریان امکان‌پذیر نیست و در این راه بازاریان و اصناف نقش ویژه‌ای می‌توانند ایفا کنند.

وی افزود: تعامل هرچه بیشتر اصناف با شهرداری در سطح شهر، جذب درآمدهای پایدار و رونق کسب‌وکار بازاریان را به همراه خواهد داشت.

شهردار زرند با تاکید بر اینکه کسبه شهر می‌توانند یار و همراه شهرداری باشند، خاطرنشان کرد: اصناف به دلیل ارتباط مستقیمی که با شهروندان دارند، می‌توانند در معرفی شهرداری، فعالیت‌های این نهاد و انعکاس نقاط ضعف و قوت همراه این نهاد باشند.

ضیاءالدینی تصریح کرد: مدیریت شهری در تمام زمینه‌ها به دنبال ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است و مطمئناً این خدمات موجب رونق کسب و کار اصناف خواهد شد.

وی با اشاره به ساماندهی کف بازار و رفع نازیبایی‌های این مکان تاریخی، اضافه کرد: مشارکت اصناف در پرداخت عوارض و همیاری در این امر می‌تواند باعث تسریع در ساماندهی این مکان شود.

شهردار زرند خواستار اصلاح سیستم روشنایی، تعویض شیرهای برداشت، نصب پروژکتور، نصب دوربین مداربسته سرویس‌های بهداشتی بازار شد و گفت: ساخت بازارچه جدید بازار توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

کد خبر 603114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.