ساخت شهر ایده‌آل در گرو رفع نیازهای شهروندان است

شهردار فلاورجان با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی ملاقات با شهروندان‌، گفت: مشکلات ساکنان شهر مرتبط به حوزه‌های مختلف شهری است و تحقق اهداف مدیریت شهری و ساختن شهری ایده‌آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندان است.

محمدعلی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ضرورت برگزاری جلسه هفتگی ملاقات چهره به چهره با شهروندان فلاورجان، اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب‌رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، هر هفته روزهای دوشنبه، از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخ‌گویی با هدف جلب رضایت‌مندی شهروندان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: درِ اتاق تمام معاونان و مسئولان حوزه‌های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوع باز است و مدیران واحدها پاسخ‌گوی مطالبات مردمی در راستای حل مشکلات مراجعه‌کنندگان هستند.

شهردار فلاورجان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده‌آل در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه شهروندان و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار برای عبور از بحران‌های شهری است.

عزیزی با اینکه عمده مشکلات شهروندان مرتبط به حوزه‌های مختلف شهری است، تصریح کرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می‌شود با هم فکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های مؤثری برداشته شود.

به گزارش ایمنا، شهر فلاورجان با جمعیت ۴۰ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری شهر اصفهان قرار دارد.

کد خبر 603112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.