استقبال از مهر با بهسازی معابر و نصب علائم ترافیکی

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز گفت: در راستای استقبال از ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، بهسازی معابر و نصب علائم ترافیکی در سطح این منطقه انجام می‌شود.

فرزین حاتمی‌کاکش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی تردد دانش‌آموزان و شهروندان در سطح شهر افزایش می‌یابد، لذا توجه به تمام موارد از جمله نظافت و بهداشت شهری نیز بیشتر می‌شود.

وی افزود: با آغاز ماه مهر، هماهنگی و هدایت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، نوسازی علائم راهنمایی و رانندگی و توجه به ایمنی شهر بیش از پیش مورد توجه می‌گیرد که در تلاش برای اجرای اقدامات لازم هستیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اهواز با اشاره به نوسازی علائم راهنمایی و رانندگی، تصریح کرد: ساماندهی، رفع نواقص و نوسازی تابلوها و علائم ترافیکی در سطح منطقه سه به صورت روزانه توسط کارشناسان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای طرح استقبال از مهر و نظم‌بخشی و افزایش ضریب ایمنی و حفظ جان شهروندان و دانش‌آموزان، عملیات نصب تابلوهای اخباری و هشداردهنده، ایجاد سرعتکاه جهت آشکارسازی اطراف مدارس واقع در معابر زیتون کارمندی، ملی راه و کوی ملت در مسیرهای منتهی به مدارس نصب و جانمایی شد.

حاتمی‌کاکش با اشاره به اجرای همزمان عملیات بهسازی معابر، لکه‌گیری، ترمیم و روکش آسفالت در بعضی از معابر، گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان به سامانه ۱۳۷ و گزارش‌های کارشناسان حوزه فنی و عمرانی مبنی بر آسفالت معابر، این عملیات در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حفاری‌های گسترده دستگاه‌های مختلف از جمله آبفا و گاز برای خدمت‌رسانی، خطراتی را برای شهروندان به همراه دارد، با تلاش اکیپ آسفالت منطقه، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر انجام شده است.

کد خبر 603074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.