روش های خرید ارزان بلیط هواپیما دبی
چگونه بلیط ارزان هواپیما دبی را بخریم

اگر قصد سفر به دبی را دارید در این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید چطور می‌توانید بلیط هواپیما دبی را با حداقل قیمت تهیه کنید و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

دبی یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی در ایران به حساب می‌آید. دبی را بسیاری با نام شهر «ترین‌ها» می‌شناسند. در این شهر می‌توانید شاهد بزرگترین‌ها، بلندترین‌ها، سریع‌ترین‌ها، گران‌ترین‌ها و… باشید. سفر به دبی را می‌توان به شکلی برنامه‌ریزی کرد که هزینه آن بسیار کاهش پیدا کند. برای مثال با شناخت زمان مناسب سفر می‌توانید به کاهش هزینه‌های سفر خود کمک کنید. بلیط هواپیما دبی یکی از بخش‌های گران‌قیمت سفر به حساب می‌آید؛ اما باید بدانید که با خرید بلیط لحظه آخری دبی از ره بال آسمان می‌توانید به کاهش هزینه‌های سفرتان کمک کنید. بلیط چارتر باعث کاهش چشم‌گیر هزینه سفر شما می‌شود. همچنین می‌توانید در ایام کم‌تردد سفر کنید تا هزینه اقامت و سایر هزینه‌های جاری سفر شما نیز کاهش پیدا کنند. به این ترتیب با کمی برنامه‌ریزی دقیق، می‌توانید برای خرید ارزان بلیط هواپیما دبی اقدام کنید تا از هزینه‌های سفر شما کاسته شود و الباقی بودجه درنظرگرفته را پس‌انداز کنید. پس با ما همراه باشید.

بلیط لحظه آخری دبی

بلیط لحظه آخری چیست؟ خب ایرلاین‌ها یک سری هزینه‌های جاری دارند. این هزینه‌های کاملاً بی‌ارتباط به تعداد مسافران در هر پرواز هستند. برای مثال وقتی که پرواز از تهران به دبی انجام می‌شود، حتی اگر یک مسافر در هواپیما حضور داشته باشد، باز هم هزینه‌هایی همانند سوخت، بیمه، ترانزیت و امثال آن را باید پرداخت کنند. به این ترتیب در صورتی ایرلاین می‌تواند به سودهی دست پیدا کند که تمامی مسافران در پرواز حاضر باشند. در غیر این صورت حتی وجود یک صندلی خالی در پرواز به‌صورت مستقیم به ضرر ایرلاین خواهد بود. به همین خاطر ایرلاین‌ها تلاش می‌کنند تا در ایام کم‌تردد با ارائه تخفیف بیشتر، مسافران را ترغیب به خرید بلیط هواپیما دبی کنند.

هرچه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شوند و صندلی خالی در هواپیما باقی می‌ماند، تخفیف‌های بیشتری را روی بلیط‌ها ارائه می‌دهند. به شکلی که اگر خوش‌شانس باشید و بلیط لحظه آخری در ساعت‌های آخر نصیبتان شود، با بیش از ۵۰ درصد تخفیف خرید می‌کنید. این بلیط‌ها از نظر امکانات و خدمات هیچ تفاوتی با بلیط‌های دیگر ندارند. فقط زمان کمتری برای برنامه‌ریزی و بستن چمدان خواهید داشت! همین باعث شده تا بلیط‌های لحظه آخری بسیار پرفروش و پرطرفدار باشند. ازاین‌رو بلیط‌های لحظه آخری به‌سرعت فروش می‌روند و تعداد آن‌ها محدود است. فقط این موضوع را به یاد داشته باشید که بلیط‌های لحظه آخری فقط در ایام کم‌تردد پیدا می‌شوند. درست زمانی که تعداد مسافران از تعداد پروازها کمتر باشد می‌توانید این بلیط‌ها را پیدا کنید. در ایام پرتردد بلیط معمولی را نیز باید با قیمت بیشتر بخرید.

ایام کم‌تردد سفر به دبی

در بخش قبلی که درباره بلیط لحظه آخری صحبت کردیم، گفتیم که این بلیط‌ها فقط در ایام کم‌تردد پیدا می‌شوند. منظور از ایام کم‌تردد زمانی است که تعداد مسافران دبی کاهش پیدا می‌کند. در این ایام است که می‌توانید بلیط‌های ارزان‌قیمت را پیدا کنید. خب سؤال اینجاست که چه دورانی ایام کم‌تردد سفر به دبی هستند؟ اول از همه باید بدانید که دبی شهری بسیار گرم است. به همین خاطر در تابستان کمتر کسی این شهر را برای سفر انتخاب می‌کند. ازاین‌رو تابستان‌های دبی جزو ایام کم‌تردد به حساب می‌آید. در ایام عید نوروز که هوا چندان گرم نیست، بسیاری از مسافران دبی را برای سفر نوروزی خود انتخاب می‌کنند. ازاین‌رو در ایام عید نوروز شاهد افزایش قیمت بلیط هواپیما دبی خواهیم بود.

یکی دیگر از دورانی که روی بلیط هواپیما دبی تأثیر بسیاری می‌گذارد، ایام کریسمس است. در این دوران می‌توانید شاهد افزایش قیمت شدید بلیط هواپیما باشید. حتی هزینه اقامت در هتل‌ها و قیمت خدمات، تفریحات یا حتی رستوران‌ها نیز در این ایام افزایش پیدا می‌کند. در این دوران می‌توانید شاهد برگزاری جشنواره‌های فروش مختلف باشید و هوای دبی نیز بسیار مطولب است. در نتیجه مسافران بسیاری از سراسر دنیا عازم دبی می‌شوند. پس اگر به‌دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان دبی هستید، بهتر است تابستان را برای سفر خود انتخاب کنید.

پرترددترین مسیرها

یکی دیگر از مسائل مهم که برای خرید بلیط هواپیما دبی باید در نظر داشته باشید، بحث پرترددترین مسیرها است. حتماً شما هم دلتان می‌خواهد در سریع‌ترین و کمترین زمان ممکن بلیط هواپیما دبی را تهیه کنید. در ادامه شما را با پرترددترین مسیرهای دبی را بررسی می‌کنیم.

بلیط هواپیما تهران دبی

خرید بلیط هواپیما تهران دبی

بلیط هواپیما تهران دبی یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های هواپیما دبی به حساب می‌آید. تقریباً هر روز پروازهای متعددی تهران را به مقصد دبی ترک می‌کنند. بیشتر مسافران کسانی هستند که برای تجارت به دبی سفر می‌کنند. البته بخشی دیگر مسافرانی هستند که فقط قصد تفریح و خوش گذرانی دارند. در هر صورت می‌توانید روی سفر به دبی حساب باز کنید و از آن لذت ببرید. با توجه به جمعیت ۱۰ میلیونی تهران، تقریباً تمامی ایرلاین‌ها در مسیر هوایی تهران دبی حضور دارند. به این ترتیب می‌توانید ایرلاین‌های مختلف را از نظر قیمت، خدمات و امکانات با هم مقایسه کرده و بهترین را انتخاب کنید.

بلیط هواپیما مشهد دبی

مشهد یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت ایران است و می‌توان آن را مهم‌ترین شهر ایران بعد از تهران دانست. به همین خاطر سفرهای بسیاری از مشهد به کشورهای خارجی مخصوصاً امارات و دبی انجام می‌شود. طول پرواز مشهد دبی نسبتاً طولانی است و قیمت بیشتری تا پرواز تهران دبی دارد. با این حال بسیار پرطرفدار است و ایرلاین‌های مختلفی در این مسیر خدمات ارائه می‌دهند. اگر به‌دنبال بلیط ارزان هستید، بهتر است ایرلاین‌های داخلی را انتخاب کنید. پروازهای خارجی بسیار گران هستند و حتی ممکن است زمان بیشتری را در پرواز باشید. پس به‌هیچ‌وجه صرف اقتصادی ندارند.

ایرلاین‌های ایرانی انتخاب کنید

انتخاب ایرلاین ایرانی برای خرید بلیط ارزان دبی

در سفر به دبی می‌توانید از ایرلاین‌های خارجی همانند امارات یا ترکیش برای سفر استفاده کنید. این ایرلاین‌ها به‌مراتب قیمت بیشتری تا ایرلاین‌های دبی دارند. جالب است بدانید که برخی از این پروازها به‌صورت ترانزیت انجام می‌شوند. یعنی مثلاً ترکیش ایرلاین ابتدا به استانبول رفته و از آنجا به دبی می‌رود. پس هم هزینه بیشتری را بابت بلیط هواپیما دبی پرداخت می‌کنید و هم مدت بیشتری را در پرواز خواهید بود. حتی در بین ایرلاین‌های داخلی نیز تفاوت قیمت بسیاری وجود دارد. برای مثال ایرلاین ماهان جزو گران‌ترین ایرلاین‌های داخلی به حساب می‌آید و البته بیشتری و بهترین خدمات را نیز ارائه می‌دهد.

پس با انتخاب ایرلاین نیز می‌توانید به‌راحتی هزینه‌های خود را مدیریت کنید. اول از همه بهتر است قید ایرلاین‌های خارجی را بزنید. سپس قیمت و خدمات ایرلاین‌های مختلف داخلی را همراه با قیمت آن‌ها بررسی کنید. در نهایت به این نتیجه برسید که با کدام یک بهتر است سفر کنید. فقط به یاد داشته باشید که با توجه به طول سفر، بهتر است همراه با هواپیماهای امروزی، بزرگ و مدرن همانند ایرباس و بوئینگ سفر کنید. ایرلاین‌هایی را انتخاب کنید که ناوگان هوایی جوان، متنوع، مدرن و معروفی داشته باشند.

خب دوستان عزیز با سیر تا پیاز بلیط هواپیما دبی آشنا شدید. حالا می‌دانید که ایام کریسمس گران‌ترین زمان و تابستان ارزان‌ترین زمان ممکن برای خرید بلیط هواپیما دبی محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال کاهش هزنیه‌های سفرتان هستید، می‌توانید به‌دنبال خرید بلیط لحظه آخری دبی از ره بال آسمان باشید. با این کار در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. در ضمن فراموش نکنید که روش‌های غیرحضوری بهترین روش خرید بلیط هواپیما هستند.

کد خبر 603070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.