لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شهرداری‌ تهران ده‌ها هزار پروژه نیمه تمام داریم که باید افتتاح و بهره‌برداری شوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _ سه‌شنبه پانزدهم شهریور ماه_ پس از استماع گزارش شهردار تهران درباره عملکرد یک‌ساله، اظهار کرد: از زحمات زاکانی و معاونان تمام مدیران شهرداری و کارکنان اداری برای اداره ابرشهر تهران تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در چند حادثه ملی که در کشور رخ داد شهرداری پیش قدم بود و کمک کرد؛ می‌خواهم چند مورد از مواردی که زاکانی گفتند را تکمیل کنم و از ایشان می‌خواهم به این نکات توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ۳۰۰ هزار پروژه نیمه تمام در کشور داریم که محصول کلنگ‌زنی دولت‌های گذشته است.

وی تصریح کرد: در برنامه پنجم پیش‌بینی شده بود که همه این پروژه‌ها با تسهیلات فوق‌العاده واگذار شود که هیچکس استقبال نکرد چون این قدر مستهلک بودند و پرونده حقوقی داشتند که هر کس می‌دید می‌فهمید به صرفه نیست و کنار می‌کشیدند؛ این پروژه‌ها همچنان باقی مانده‌اند و نمی‌دانیم دولت سیزدهم می‌خواهد با آن پروژه چه کار کند.

امانی اضافه کرد: در شهرداری تهران ده‌ها هزار پروژه نیمه‌تمام ریز از سطح محله تا سطح فرامنطقه‌ای داریم؛ افتتاح یعنی بهره‌برداری و بهره‌برداری غیر از کلنگ‌زنی است. کلنگ‌زنی ایجاد امید نمی‌کند و بهره‌برداری ایجاد امید و اعتماد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان به قدری از دولت‌های پیشین ناکارآمدی دیدند که کلنگ زنی‌ها را جدی نمی‌گیرند؛ نمی‌گویم کلنگ‌زنی نشود و اگر طرحی ضرورت دارد کلنگ‌زنی شود اما خواهش می‌کنم به سمت افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه تمام بروید.

کد خبر 603054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.